×
آخرین اخبار

بیانیه (جحا) جمعیت حامیان انقلاب اسلامی شهرستان مسجدسلیمان خطاب به نماینده مردم شریف مسجدسلیمان بزرگ(مسجدسلیمان، لالی، اندیکا، هفتکل) در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خصوص استفاده از مدیران جوانان انقلابی کارآمد

  • کد نوشته: 26968
  • ۱۳۹۹-۰۳-۰۶
  • 661 بازدید
  • متن بیانیه به شرح ذیل می باشد. هرجا به نسل جوانان اعتماد کردیم و حداقل امکانات را در اختیارش گذاشتیم، پیش رفتیم (مقام معظم رهبری) در بیانیه گام دوم انقلاب که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را به جوانان اختصاص داده است. و شاهد حضور جوانان متعهد و انقلابی و متخصص در عرصه مدیریت کلان […]

    بیانیه (جحا) جمعیت حامیان انقلاب اسلامی شهرستان مسجدسلیمان خطاب به نماینده مردم شریف مسجدسلیمان بزرگ(مسجدسلیمان، لالی، اندیکا، هفتکل) در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خصوص استفاده از مدیران جوانان انقلابی کارآمد

    متن بیانیه به شرح ذیل می باشد.

    هرجا به نسل جوانان اعتماد کردیم و حداقل امکانات را در اختیارش گذاشتیم، پیش رفتیم

    (مقام معظم رهبری)

    در بیانیه گام دوم انقلاب که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را به جوانان اختصاص داده است. و شاهد حضور جوانان متعهد و انقلابی و متخصص در عرصه مدیریت کلان کشور باشیم.

    همانطور که در زمان جنگ تحمیلی به فکر جوانان انقلابی اعتماد بها داده شد، در جنگ تحمیلی پیروز شدیم.

    بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب، برای تحول در شهرستان مسجدسلیمان نیازمند نیروهای جوان انقلابی، تازه نفس متخصص با ایده های نو و افکار جدید برای اداره امورات شهرستان مسجدسلیمان هستیم.

    باشد که این مدیران جوان انقلابی، سند چشم انداز توسعه ای را برای آبادانی این شهر رقم بزنند و شاهد برون رفت شهرستان از مشکلات عدیده اعمم از بیکاری، خودکشی، اعتیاد و….. در این شهرستان باشیم.

    حال با توجه به اینکه شهرستان مسجدسلیمان دارای منابع، شرکت ها و پتانسیل زیادی برای ایجاد اشتغال وتوسعه پایدار در منطقه میباشد. که در ادوار گذشته به آن پرداخته نشده و این امر باعث شده، مسجدسلیمان دارای بیشترین درصد آمار بیکاری و خودکشی را در سطح کشور دارا باشد.

    از نماینده مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتظار می رود با توجه به بیان مقام معظم رهبری که گام دوم انقلاب را به جوانان اختصاص داده شده از نیروهای جوان انقلابی، متخصص با اندیشه های نو در پست های مدیریتی مسجدسلیمان استفاده شود تا جهشی بزرگی در مدیریت شهرستان داشته باشیم.

    روابط عمومی (جحا) جمعیت حامیان انقلاب اسلامی شهرستان مسجدسلیمان

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *