×
آخرین اخبار

بیابانی از ووشوکاران ایران حمایت نمی شود/ نمی توانیم بر روی تمریناتمان تمرکز کنیم

  • کد نوشته: 163048
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۶
  • 325 بازدید
  • گفت و گو با ووشوکار جوان کیانا بیابانی، ووشوکار دهه هشتادی که موفق به کسب مدال جهانی شده استف از چالش های این رشته می گوید. کیانا بیابانی، ووشوکار جوان، در رابطه با شروغ ورزش خود، عنوان کرد: ابتدا ژیمیناستیک کار میکردم، سپس خانواده ام، من را به سمت کلاس های رزمی هدایت کردند، زمانی […]

    بیابانی از ووشوکاران ایران حمایت نمی شود/ نمی توانیم بر روی تمریناتمان تمرکز کنیم

    گفت و گو با ووشوکار جوان

    کیانا بیابانی، ووشوکار دهه هشتادی که موفق به کسب مدال جهانی شده استف از چالش های این رشته می گوید.

    کیانا بیابانی، ووشوکار جوان، در رابطه با شروغ ورزش خود، عنوان کرد: ابتدا ژیمیناستیک کار میکردم، سپس خانواده ام، من را به سمت کلاس های رزمی هدایت کردند، زمانی که وارد ووشو شدم در بخش نمایشی یا همان تالو فعالیت داشتم، اما بعد از سه سال در بخش مبارزه یا ساندا تمریناتم را شروع کردم.

    وی با اشاره به اینکه علاقه زیادی برای فعالیت در این رشته دارد، گفت: ووشوکاران به راحتی در وزن های گوناگون مبارزه می کنند و این کار را برای ما سخت می کند، همچنین رقیبان ما با تکنیک های جدید مبارزه می کنند؛ ضمن اینکه ووشو در المپیک چایی ندارد و تمام این مسائل می تواند باعث دلسردی ورزشکار بشود، اما من به ذلیل علاقه ای که به این رشته دارم، به دنبال کسب موفقیت هستم.

    بیابانی سابقه قهرمانی در مسابقات استانی و کشوری را دارد، همچنین در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ توانست به مدال نقره دست پیدا کند.

    او در این مورد، اظهار داشت: کسب مدال در مسابقات جهانی یکی از بهترین اتفاق های ورزشی من بود، درست است که رنگ مدالم طلایی نشد اما با اتفاقاتی که قبل از مسابقات برایم پیش آمد، نائب قهرمانی جهان هم من را خوشحال کرد.

    کیانا بیابانی ادامه داد: چهار ماه قبل از مسابقات، دراوج تمرینات بودیم که متاسفانه از ناحیه زانو دچار پارگی مینیسک شدم این غم انگیز ترین اتفاقی بود که میتوانست برایم رخ دهد، اما توانستم با ریکاوری خوب، نتیجه دلخواه را کسب کنم.

    ووشکار کشورمان، در مورد حمایت مسئولین از این ورزش گفت: هیپگ.نه حمایتی از ووشو و قهرمانان این رشته نمی شود و ما نمی توانیم بر روی تمریناتمان تمرکز کنیم، تاکنون تمام حمایت هایم از جانب خانواده ام بوده است.

    بیابانی درپایان گفت: بعد از بازگشت از مسابقات کشوریف خانواده ام با هزینه خود، بنر زدند که بعد از چند ساعت شهرداری آن را جمع کرد، انتظار می رود که مسئولین حمایت بیشتری از ورزش ووشو داشته باشند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *