×
آخرین اخبار

برگزاری سومین مرحله از کمک مومنانه در مسجدسلیمان توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

  • کد نوشته: 29036
  • ۱۳۹۹-۰۴-۰۲
  • 561 بازدید
  • فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان : تاکنون ۱۸۰۰۰ هزارپرس غذا در اجرای طرح کمک مومنانه پخت و توزیع شد.
    برگزاری سومین مرحله از کمک مومنانه در مسجدسلیمان توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
    فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان : تاکنون ۱۸۰۰۰ هزارپرس غذا در اجرای طرح کمک مومنانه پخت و توزیع شد.

    به گزارش دیدگاه نیوز، پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در نیمه شعبان در خصوص کمک به تامین معیشت اقتصادی و همیاری به از نیازمندان و خانواده های کم برخوردار؛ با محوریت سپاه پاسداران و با همکاری سایر نهادها و ادارات مجموعه قرارگاه مرکزی امام حسن مجتبی(ع) در این شهرستان تشکیل شد.
    در این قرارگاه طی هماهنگی های صورت گرفته با ستاد مرکزی استان با همکاری پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج و سایر نهادها خانواده های نیازمند پس از شناسایی و پایش در سامانه اختصاصی این ستاد ثبت شدند.
    در ادامه با همکاری خیرین و نهادها و نیروهای مردمی در چندین مرحله بسته های معیشتی در غالب رزمایش طرح کمک های مومنانه تحویل خانواده های شناسایی شده در سطح محلات گردید.

    یکی دیگر از اقدامات این قرارگاه پخت و توزیع غذا با همکاری پایگاه های بسیج حوزه های مقاومت و توزیع این بسته های موادغذایی در بین خانواده های نیازمند محلات مختلف شهرستان است که از ابتدای کار تاکنون این اقدام در سه مرحله انجام پذیرفت.

    در این ارتباط جناب سرهنگ‌ رحیمی حسینی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان مسجدسلیمان در مصاحبه با دیدگاه نیوز اظهار کرد: این سومین مرحله از پخت غذا در راستای طرح کمک مومنانه است تاکنون ۱۸۰۰۰ هزارپرس غذا در اجرای طرح کمک مومنانه پخت و توزیع شد.
    وی ادامه داد: در مرحله اول با همکاری بسیجیان حوزه بسیج شهید دستغیب حدود ۶۰۰۰ پرس ، در مرحله دوم با همکاری بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهداء حوزه دوم شهید مدنی حدود ۵۰۰۰ پرس غذا پخت و توزیع شد.
    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: در سومین مرحله از پخت غذا که توسط قرارگاه مرکزی امام حسن مجتبی(ع) انجام شده است درمرحله سوم که پایگاه المهدی مسجدعلی ابن ابیطالب(ع) محله چهاربیشه متولی این کار شدند و زحمت طبخ ۷۰۰۰ پرس غذا را کشیدند.
    وی عنوان کرد: در اینجا از زحمات کلیه هیئت امناها؛ امام جماعت؛ فرماندهان پایگاههای که در این چند روز زحمات زیادی را متحمل شدند قدردانی میکنم. سرهنگ رحیمی حسینی مطرح کرد: از این ۷۰۰۰ پرس غذایی که پخت شد حدود ۲۰۰۰ پرس آن در محله چهاربیشه و مابقی آن درسایر محلات شهرستان توزیع شد.

    به گزارش دیدگاه نیوز لازم به ذکر است با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهتمام بر رعایت کلیه نکات بهداشتی ؛ تمامی مراحل طبخ ، پخت و توزیع غذا با رعایت اصول وپروتکل های بهداشتی انجام پذیرفت.
    لازم به ذکر است کمک های مومنانه به شکل های متفاوتی در شهرستان مسجدسلیمان همچنان در حال انجام است و تنها به تهیه بسته های معیشتی و یا توزیع پرس های موادغذایی خلاصه نمی شود بلکه با همکاری مردم و خیرین به طور خودجوش هزینه های مورد نیاز جهت تهیه وسایل ضروری خانگی برخی خانواده های نیازمند نیز تامین شد و تا کنون چندین دستگاه لوازم ضروری خانگی مانند یخچال ؛ کولر و دیگر وسایل مورد نیاز فراهم شد ضمن این که این کمک ها در اجرای این طرح همچنان ادامه دارد.

    اگربرخی مسئولین نگاه جدی تری به طرح کمک های مومنانه داشته باشند ودر اجرای این طرح مجدانه پای کار بیایند می توانند این برنامه را در غالب توسعه طرح های مختلف اشتغال زایی و کمک به رفع بیکاری به کار ببرند تا از این طریق مشکلات مادی این خانواده ها را به طور ریشه ای برطرف کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *