×
آخرین اخبار

برگزاری جشن گلریزان اداره بهزیستی شهرستان مسجدسلیمان همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) + گزارش تصویری

  • کد نوشته: 3524
  • ۱۳۹۶-۰۳-۲۲
  • 3223 بازدید
  • دیدگاه نیوز / همزمان با ماه مبارک رمضان و میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) جشن گلریزان اداره بهزیستی شهرستان مسجدسلیمان با همکاری موسسه خیریه رهگشا با هدف جلب مشارکت های مردمی و جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین و نیکوکاران به نیازمندان و معلولین برگزار شد. نادر بابا احمدی رئیس […]

    برگزاری جشن گلریزان اداره بهزیستی شهرستان مسجدسلیمان همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) + گزارش تصویری

    دیدگاه نیوز / همزمان با ماه مبارک رمضان و میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) جشن گلریزان اداره بهزیستی شهرستان مسجدسلیمان با همکاری موسسه خیریه رهگشا با هدف جلب مشارکت های مردمی و جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین و نیکوکاران به نیازمندان و معلولین برگزار شد.

    نادر بابا احمدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه خیرین سرمایه های معنوی جامعه می باشند اظهار کرد: با توجه به اینکه اعتبارهای دولتی بسیار محدود است لذا برای گسترش خدمات دهی به نیازمندان و ‌معلولان مددجوی تحت حمایت این نهاد مشارکت افراد خیر و نیکوکار را می طلبد و در این زمینه خیرین بزرگوار بازوی توانمند بهزیستی و ‌مراکز خیریه می باشند.

    وی افزود: کمک های نقدی برای درمان، تأمین مسکن، هزینه تحصیل، ازدواج و جهیزیه ؛ نیازهای اولیه زندگی معلولان و افراد بی سرپرست به آنان پرداخت و کمک های غیر نقدی به تناسب نیاز بین آنان توزیع می شود.

    بابا احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بحث اشتغال و کارآفرینی و ایجاد فرصت های شغلی برای مددجویان و به طور کلی جامعه هدف بهزیستی یکی از مقوله های مورد تأکید بهزیستی و دولت است افزود: به سرمایه گذاران، موسسات و‌ کارگاه ها و … که نسبت به جذب افراد مددجوی تحت حمایت نهاد بهزیستی اقدام نمایند تسهیلاتی اعطا خواهد شد.

    لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم دفترچه هایی حاوی اطلاعات جامع و ‌کاملی از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست تحت حمایت نهاد بهزیستی مسجدسلیمان در اختیار خیرین و نیکوکاران حاضر در مراسم قرار گرفت تا با واریز مبلغ حداقل ۳۰ هزار تومان به صورت ماهیانه نسبت به حمایت این کودکان اقدام نمایند که در این زمینه توضیحات لازم توسط خانم طاهری مسئول مشارکت های مردمی اداره بهزیستی مسجدسلیمان به مدعوین داده شد.

    این مراسم با اجرای زیبای مجری توانمند استان گودرز ظاهری برگزار و روزبه بهداروند مداح اهل بیت (ع) اشعاری در وصف امام حسن مجتبی (ع) اجرا نمود. 

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *