×
آخرین اخبار

برگزاری آیین رونمایی از ثبت ملی شهر عنبر به عنوان اثر صنعتی، فرهنگی و تاریخی در فهرست آثار ملی ایران

  • کد نوشته: 34260
  • ۱۳۹۹-۰۵-۲۹
  • 854 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی بخشداری عنبر؛ با حضور فرماندار شهرستان مسجدسلیمان و اعضای شورای تامین شهرستان و مسئولین ادارات آیین رونمایی از ثبت ملی شهر عنبربه عنوان اثر صنعتی، فرهنگی و تاریخی در فهرست آثار ملی ایران در شهر عنبر برگزار شد. شهر عنبر در فاصله ۴۵ کیلومتری شهرستان مسجدسلیمان […]

    برگزاری آیین رونمایی از ثبت ملی شهر عنبر به عنوان اثر صنعتی، فرهنگی و تاریخی در فهرست آثار ملی ایران

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی بخشداری عنبر؛ با حضور فرماندار شهرستان مسجدسلیمان و اعضای شورای تامین شهرستان و مسئولین ادارات آیین رونمایی از ثبت ملی شهر عنبربه عنوان اثر صنعتی، فرهنگی و تاریخی در فهرست آثار ملی ایران در شهر عنبر برگزار شد.

    شهر عنبر در فاصله ۴۵ کیلومتری شهرستان مسجدسلیمان و از توابع بخش عنبر مسجدسلیمان میباشد که در سال ١٣٩٨ از روستا به شهر تغییر پیدا کرد و امسال به عنوان اولین شهر صنعتی، فرهنگی و تاریخی در فهرست آثار ملی ایران ثبت ملی شد.

    در ابتدای برنامه یوسف بهمنی بخشدار عنبر ضمن عرض خیرمقدم و تبریک ثبت ملی شهر عنبر گزارشی از عملکرد و طرح های اجرایی و پروژه های عمرانی در بخش عنبر و شهر عنبر ارائه کرد.

    در ادامه سهراب حسنوند رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مسجدسلیمان ثبت ملی شهر عنبر را در فهرست آثار ملی ایران یک گام بزرگ در زمینه پیشرفت و توسعه شهر عنبر دانست و خاطرنشان کرد که شهر عنبر اولین شهری است که در چند زمینه (صنعتی، فرهنگی و تاریخی) در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

    دکتر پاکدل فرماندار مسجدسلیمان شهر عنبر را دارای فرصت‌های متعددی دانست و گفت این شهر در زمینه گردشگری، کشاورزی، باغداری و سایر زمینه ها از پتانسیل های بالایی برخوردار است و از اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خواست تا در زمینه گردشگری نگاه ویژه ای به این شهر داشته باشد.

    .

    .

    .

    .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *