×
آخرین اخبار

بازسازی ۱۰ مدرسه در مناطق سیل زده و فرسوده شادگان آغاز شد

  • کد نوشته: 16495
  • ۱۳۹۸-۰۴-۱۱
  • 1600 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شادگان، مراسم کلنگ زنی و بازسازی ۱۰ مدرسه در مناطق سیل زده شادگان با حضور دکتر عبیات معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان، مهندس حاجیان‌ فرماندار شادگان، حجت الاسلام و الملسمین مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی،مهندس قربانی مدیر کل نوسازی مدارس خوزستان،مهندس چنگلوایی رئیس […]

    بازسازی ۱۰ مدرسه در مناطق سیل زده و فرسوده شادگان آغاز شد

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شادگان، مراسم کلنگ زنی و بازسازی ۱۰ مدرسه در مناطق سیل زده شادگان با حضور دکتر عبیات معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان، مهندس حاجیان‌ فرماندار شادگان، حجت الاسلام و الملسمین مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی،مهندس قربانی مدیر کل نوسازی مدارس خوزستان،مهندس چنگلوایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان و جمعی از مسئولان ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان برگزار شد.

    لاز م به ذکر است، طبق بررسی به عمل آمده ۱۰ واحد آموزشی خسارت دیده از سیل و فرسوده در شهرستان شادگان با پیگیرهای نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شادگان با برآورد هزینه‌ها عملیات احداث و بازسازی آنها از امروز آغاز شد.

    میزان اعتبار بازسازی این مدارس ۹۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و خسارت وارده به ۶ مدرسه به حدی است که نیاز به تخریب و احداث مجدد دارند که با آغاز عملیات احداث آنها این مدارس در مدت ۶ ماه آینده به بهره برداری خواهند رسید.

    با توجه به زمان کوتاه باقیمانده تا آغاز سال تحصیلی جدید چهار مدرسه دیگر در شهرستان شادگان بر اثر سیلاب دچار خسارت شدند که مرحله بازسازی آنها تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت و برای سال تحصیلی جدید آماده خواهند شد.

    همچنین مسئولان استانی و شهرستانی از اردوگاه فرهنگی تربیتی شهر دارخوین و آموزشگاه آیت الله گلپایگانی روستای حدبه بوزی بخش مرکزی بازدید نمودند و طی آن مقرر گردید در جهت رفع مشکلات مطرح شده در اسرع وقت اقدام شود.

    یاد آور می شود مراسم کلنگ زنی پروژه تخریب و احداث آموزشگاه حضرت خدیجه دارخوین ، اموزشگاه ۶ کلاسه میثاق روستای صراخیه، پروژه تخریب و احداث آموزشگاه سنگرسازان روستای عنایتی، آموزشگاه شهید قدوسی روستای نهر حمود دهستان آبشار، آموزشگاه ۶ کلاسه خیبر روستای گرمه خروسی شمالی بخش خنافره کلنگ زنی و آموزشگاه شهادت روستای کاظمی خلف بخش دارخوین به زمین زده شد.

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *