×
آخرین اخبار

بازدید دادستان مرکز استان از روند خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی

  • کد نوشته: 153885
  • ۱۴۰۲-۰۶-۱۶
  • 162 بازدید
  • همزمان با اربعین حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان با حضور در منطقه عین دو ، کوی انقلاب ، ترمینال مسافربری، در جریان آخرین وضعیت خدمت رسانی به زوار قرار گرفت.

    بازدید دادستان مرکز استان از روند خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی

    همزمان با  اربعین حسینی دادستان  عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان  با حضور در منطقه عین دو ، کوی انقلاب ، ترمینال مسافربری و سرکشی از عوامل امنیتی  مستقر در مناطق فوق ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات بسیار خوب مردمی با بیان اینکه باید قدر مردم این استان که اینگونه عاشقانه به حضرت سیدالشهداء علیه السلام به زوار ایشان خدمت میکنند دانست ، در جریان آخرین وضعیت خدمت رسانی به زوار قرار گرفت.

    صادق جعفری چگنی همچنین پیگیری لازم از طریق مدیران کل جهاد کشاورزی ، پشتیبانی امور دام ، آرد و غله در تامین وحمایت مواکب بخصوص مناطق محرو م وحاشیه شهر اهواز که درمسیر تردد زایرین هستند ، دستورات لازم را به منظور تسریع و تسهیل در پشتیبانی از مواکب و محل های اسکان زائرین خاصه ترمینال غرب اهواز وتامین امنیت به فراجا اهواز  صادر  تا روند خدمت رسانی با کیفیت و سرعت بیشتری صورت بگیرد.

    در این راستا معاونت در امور حقوق عامه ؛ یکی از معاونین دادستان مسول پیگیری و نظارت مستقیم  بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی دراین موضوعات تا پایان بازگشت زایرین شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *