×
آخرین اخبار

با تلاش کارکنان واحد شماره گذاری اتوبوسرانی تبریز انجام گرفت؛ شماره گذاری ۲۰ دستگاه اتوبوس دوکابین بعد از ۸ سال

  • کد نوشته: 60814
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۹
  • 501 بازدید
  • نزدیک به 20 میلیارد ریال هزینه مازاد از بابت بیمه و سوخت بدلیل عدم شماره گذاری در این 8سال به اتوبوسرانی تبریز تحمیل شده است.
    با تلاش کارکنان واحد شماره گذاری اتوبوسرانی تبریز انجام گرفت؛ شماره گذاری ۲۰ دستگاه اتوبوس دوکابین بعد از ۸ سال

    به گزارش دیدگاه نیوز ، غنی زاده مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر گفت؛ ۲۰ دستگاه اتوبوس دوکابین که از سال ۹۲  بدلایل مختلف شماره گذاری نشده بودند با تلاش کارکنان واحد شماره گذاری این شرکت و همکاری  پلیس محترم راهور استان شماره گذاری و وارد ناوگان شد.

    وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات فرماندهی محترم پلیس راهور در شماره گذاری این اتوبوسها افزود؛  هماهنگی بین پلیس محترم راهور استان و اتوبوسرانی تبریز بعنوان بزرگترین متولی حمل و نقل عمومی درونشهری تبریز همواره بصورت مستمر و تنگاتنگ ادامه داشته و در بحث های نظارتی در پایانه ها و مسیر تندرو پلیس محترم راهور در سالیان اخیر زحمات زیادی در نظم و انصباط دهی به این مسیرها متحمل شده اند.
    وی با اشاره به هزینه های تحمیل شده از بابت عدم شماره گذاری اتوبوسهای فوق در ۸ سال گذشته افزود: نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال هزینه مازاد از بابت بیمه و سوخت بدلیل عدم شماره گذاری در این ۸سال به اتوبوسرانی تبریز تحمیل شده است.
    مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه هزینه صرفه جویی شده در اثر شماره گذاری ۲۰ دستگاه اتوبوس دوکابین را ۲/۵ میلیارد ریال در سال دانست که با مدیریت صحیح و بهره وری نیروهای حوزه ی فنی حاصل شده است.
    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *