×
آخرین اخبار

امام جمعه اهواز: مهمان‌نوازی مردم خوزستان از زائران حسینی مثال‌زدنی است

  • کد نوشته: 197172
  • ۱۴۰۳-۰۵-۱۹
  • 68 بازدید
  • امام جمعه اهواز گفت: مهمان‌نوازی مردم مومن خوزستان در ایام اربعین حسینی مثال زدنی است و امسال نیز شهرهای منتهی به مرزها پذیرای زائران از سراسر کشور هستند.

    امام جمعه اهواز: مهمان‌نوازی مردم خوزستان از زائران حسینی مثال‌زدنی است

    به گزارش دیدگاه  نیوز ؛ حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با اشاره به آغاز حرکت زائران اربعین به سمت کربلا، گفت: موکب‌های اربعین حسینی در مرزهای چذابه و شلمچه مستقر شده و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.
    امام جمعه اهواز ادامه داد: مهمان نوازی مردم مومن خوزستان در ایام اربعین حسینی مثال زدنی است و امید است امسال نیز شهرهای منتهی به مرز به خوبی پذیرای زائران سراسر کشور باشند تا زائران داخلی و خارجی بهترین خاطرات را از خوزستان برای خود ثبت کنند.
    وی با بیان اینکه انتظار می‌رود زائران بیش از یک هفته در عراق نمانند، گفت: زائران بدون گذرنامه دارای اعتبار به مرز مراجعه نکنند و در مسیر راهپیمایی نیز شئونات اسلامی را رعایت کنند. همچنین تا آنجا که امکان دارد بانوان از سفر انفرادی به کربلا خودداری و با کاروان‌ها و خانواده در این سفر معنوی شرکت کنند.
    حجت‌الاسلام موسوی‌فرد همچنین با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی از انتقام سخت ایران و جبهه مقاومت در هراس است و یک شب خواب خوش ندارد. جنایت‌های اخیر این رژیم جعلی این بار پیامدهای سنگین و درس عبرت بزرگی برای تمامی دشمنان اسلام و ایران خواهد داشت.
    امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: نسل پس از انقلاب به دنبال آن است که جهان را تحت تاثیر اسلام قرار دهد.
    وی همچنین با تبریک به قهرمانان المپیکی ایران گفت: علیرضا مهمدی‌ کشتی گیر شهرستان ایذه و سعید اسماعیلی کشتی‌گیری از شهرستان دزفول جانانه برای ایران اسلامی و خوزستان افتخار آفرینی کردند. 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *