×
آخرین اخبار

افتتاح و بهره برداری از ساختمان خانه بهداشت تمبی و بخش مراقب های ویژه بیماران حاد سکته مغزی در مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 199834
  • ۱۴۰۳-۰۶-۱۲
  • 61 بازدید
  • با حضور پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان و جمعی از مدیران اجرایی شهرستان خانه بهداشت تمبی و بخش مراقب های ویژه بیماران سکته مغزی رسما افتتاح و آماده بهره‌برداری شد.

    افتتاح و بهره برداری از ساختمان خانه بهداشت تمبی و بخش مراقب های ویژه بیماران حاد سکته مغزی در مسجدسلیمان

    به گزارش دیدگاه نیوز، دکتر ساناز حسینی نژاد مدیر شبکه بهداشت و درمان با اعلام این خبر گفت : ساختمان جدید الحداث خانه بهداشت تمبی و بخش مراقبت از بیماران حاد سکته مغزی بیمارستان ۲۲ بهمن صبح امروز یکشنبه ۱۱ شهریورماه ۱۴۰۳ رسما افتتاح شد.

    دکتر حسینی نژاد در ادامه افزود : ساختمان جدید الحداث خانه بهداشت تمبی به منظور ارائه خدمات بهداشتی اولیه از قبیل مراقب های مادران باردار و انجام واکسیناسیون جهت ارائه خدمات بهداشتی به مردم منطقه در زمینی به مساحت ۱۰۰ متر مربع و هزینه ساخت و تجهیز ۱۷ میلیارد ریال از محل اعتباری وزارت بهداشت در فروردین ۱۴۰۲ آغاز و هم اکنون افتتاح و قابل بهره برداری می باشد.

    دکتر حسینی نژاد در ادامه با اشاره به پر اهمیت بودن مراقبت از بیماران حاد سکته مغزی و رسیدگی هرچه سریعتر به این بیماران در ساعات ابتدایی مشاهده علائم سکته افزود : این بخش در راستای ارتقای سلامت همه جانبه بیماران بخش مغز و اعصاب در بیمارستان ۲۲بهمن راه اندازی شده است.

    دکتر حسینی نژاد در ادامه به برخی از فعالیت های این بخش نیز اشاره و تصریح کرد: اگر بیماران سکته مغزی در ساعات اولیه بروز علائم به این مرکز مراجعه کنند می توان خدمات بهتری را به منظور جلوگیری از ضایعات مغزی به آن ها ارائه کرد.

    وی در ادامه با اشاره به این که مراحل اولیه راه اندازی این بخش توسط مدیر پیشین این شبکه پیگیری شد از زحمات ایشان قدردانی و به اقدامات تکمیلی انجام شده جهت راه اندازی بخش استروک اشاره کرد و افزود: اقدامات صورت گرفته به منظور تکمیل و راه اندازی بخش استروک، خریداری یک دستگاه مانیتور سانترال به قیمت ۸۰۰ میلیون ریال ، خرید یک دستگاه کولر گازی دیواری دو تیکه ۲۴ هزار و کولر گازی ایستاده ۶۰ هزار به ارزش ۲.۱۶۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال، خریداری ترالی حمل دارو ، بین لباسی و ۶ عدد تشک مواج به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال، خرید یک دستگاه الکترو کاردیوگراف به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال ، خرید یک دستگاه کامپیوتر به ارزش ۲۱۱ میلیون ریال، خرید یک دستگاه نوار قلب به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال، تهیه یک دستگاه دی سی شوک، ترالی اکسیژن، میز و صندلی ،فایل چوبی ، ویلچر و انجام تعمییرات سرویس های بهداشتی بخش استروک و Nicu با صرف هزینه ۷ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال اشاره کرد.

    دکتر حسینی نژاد در پایان با اشاره به اینکه تمام هدف خانواده بزرگ بهداشت و درمان این شهرستان ارایه بهترین خدمت به شهروندان می باشد گفت: افتتاح و راه اندازی این بخش حاصل یک کار گروهی می باشد و از زحمات مدیر پیشین شبکه و کلیه همکاران و کارکنان دخیل در این امر قدردانی نمود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *