×
آخرین اخبار

افتتاح نمایندگی موسسه بین‌المللی خانه صلح در تبریز: تلاشی برای ترویج فرهنگ صلح و همبستگی

  • کد نوشته: 203714
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۲
  • 6 بازدید
  • موسسه بین‌المللی خانه صلح با هدف ترویج فرهنگ صلح و دوستی، نمایندگی خود را در شهر تبریز، مرکز شمال غرب کشور، افتتاح کرد.

    افتتاح نمایندگی موسسه بین‌المللی خانه صلح در تبریز: تلاشی برای ترویج فرهنگ صلح و همبستگی

    به گزارش  دیدگاه نیوز، محمد امین تژ، دبیر این موسسه، در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح اهداف و برنامه‌های آتی موسسه پرداخت.

    تژ اظهار داشت که این موسسه به‌عنوان یک نهاد غیر دولتی و مستقل، در راستای ایجاد صلح و امنیت بین جوامع مختلف فعالیت خواهد کرد. وی همچنین بر اهمیت آموزش‌های دینی و فرهنگی در ترویج فرهنگ صلح تأکید کرد و گفت: “ما تلاش داریم تا با برگزاری همایش‌ها، سمینارها و دوره‌های آموزشی، بستری مناسب برای گسترش فرهنگ صلح فراهم کنیم.”
    این موسسه به عنوان عضو رسمی سازمان رهبران صلح و تحت نظارت سازمان ملل متحد فعالیت می‌کند و با اخذ مجوزهای لازم از مراجع قانونی، برنامه‌های خود را در سطح ملی و بین‌المللی اجرا خواهد کرد.

    تژ در پایان تأکید کرد که موسسه بین‌المللی خانه صلح به دنبال ایجاد همبستگی بین اقوام ایرانی و توسعه پایدار جامعه است و امیدوار است که با همکاری مردم، بتواند به اهداف خود دست یابد.

    دکتر علی مولوی، رئیس بنیاد بین‌المللی تکریم ادیان و مذاهب، نیز در این نشست به فعالیت‌های بنیاد در ۶۰ کشور اشاره کرد و گفت که این بنیاد در یونسکو ثبت شده است. وی به احترام به تمامی ادیان الهی تأکید کرده و خاطرنشان کرد: “وفاق ملی ما نیز در پی صلح و سازش می‌باشد.”

    موسسه بین‌المللی خانه صلح و بنیاد تکریم ادیان هر دو در راستای رسالت صلح و سازش تفاهم نامه همکاری و تعامل امضا کردند تا به عنوان سفیران صلح در سطح ملی و بین‌المللی تلاش کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *