پریسا طاهزی/ دیدگاه نیوز- گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل، موفق شده است با طراحی فرآیندهای مبتنی بر مشتریمداری و برنامهریزیهای مستمر برای حمایت از حقوق مصرفکنندگان در چهار دوره متوالی تندیس سیمین این رویداد را به خود اختصاص دهد. افزون بر این شاتل تنها شرکت فعال در حوزهی ارتباطات ثابت در ایران است که چهار سال پیاپی تندیس سیمین حمایت از حقوق مصرفکنندگان را به دست آورده است.
همهساله انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان با پشتیبانی وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان به آن دسته از واحدهای تولیدی و خدماتی که برای حمایت از حقوق مصرفکنندگان فعالیت موثری انجام داده اند، بر اساس ضوابط و درصورت احراز شرایط، گواهینامه و تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان اعطا میکند.
دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید | |||||||
مدیر مسئول دیدگاه نیوز، کارشناس مدیریت فرهنگی و دارای سابقه ی ۱۰ ساله در هیئتهای تحریریه بیش از ۶ خبرگزاری است. وی فعال اجتماعی محیط زیست بوده، مدرس فن بیان و سخنوری و دارای مقام کشوری در شاهنامه خوانی و نقالی میباشد.
دیدگاهتان را بنویسید