×
آخرین اخبار

اعضای هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان شبستر انتخاب شدند

  • کد نوشته: 159792
  • ۱۴۰۲-۰۷-۱۸
  • 166 بازدید
  • فرماندار شبستر گفت: در اجرای ماده ۱۵ آئین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و با دعوت از ۳۰ نفر از معتمدین، اعضای هیئت اجرایی انتخابات در  شهرستان شبستر انتخاب شدند.

    اعضای هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان شبستر انتخاب شدند

    به گزارش دیدگاه نیوز، محمد مطهری فرماندار شهرستان شبستر در جلسه اتنخاب هیات اجرایی انتخابات افزود: ساختار انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی به نحوی پیش بینی شده که همه امور توسط خود مردم انجام می‌شود و این مهم تبلور عملی مردم سالاری دینی و برگ زرین و افتخاری برای ایران اسلامی است.

    وی در ادامه با بیان اینکه انتخاب هیأت اجرایی یکی از فرایندهای مهم انتخابات است که وظیفه اصلی این هیأت تعیین تعداد، محل و اعضای شعب اخذ رأی است، بیان کرد: امیدواریم با همراهی معتمدین گرانقدری که امروز به عنوان هیأت اجرایی انتخابات انتخاب می‌شوند بتوانیم ساز و کار مناسبی برای حضور پرشور مردم در این صحنه خطیر فراهم آوریم.
    وی اظهار داشت : از بین ۳۰ نفر معتمد محلی،  هشت عضو اصلی و پنج عضو علی‌البدل هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخاب شوند.
    گفتنی است دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال در کشور برگزار خواهد شد./انتهای پیام

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *