×
آخرین اخبار

اعضای شورای شهر مسجدسلیمان از بزرگترین کارگاه تولید ماسک شهرستان بازدید کردند

  • کد نوشته: 22202
  • ۱۳۹۹-۰۱-۱۶
  • 1260 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان مهندس وحید زمانی ریاست و مهندس حمید شعبانی عضو شورای شهر از بزرگترین کارگاه تولید ماسک قرار گاه امیرالمومنین”ع”موسسه خیریه محبان علی ابن ابیطالب (ع)  بازدید کردند.  قرارگاه امیرالمومنین (ع) مسجدسلیمان- موسسه خیریه علی ابن ابیطالب (ع) بهمراه جمعی از اصحاب رسانه و جامعه خیرین در جهت رسالت سلامت […]

    اعضای شورای شهر مسجدسلیمان از بزرگترین کارگاه تولید ماسک شهرستان بازدید کردند

    به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان مهندس وحید زمانی ریاست و مهندس حمید شعبانی عضو شورای شهر از بزرگترین کارگاه تولید ماسک قرار گاه امیرالمومنین”ع”موسسه خیریه محبان علی ابن ابیطالب (ع)  بازدید کردند.

     قرارگاه امیرالمومنین (ع) مسجدسلیمان- موسسه خیریه علی ابن ابیطالب (ع) بهمراه جمعی از اصحاب رسانه و جامعه خیرین در جهت رسالت سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان تشکیل شده که تا کنون اقدام به تهیه و توزیع سبدهای اقلام بهداشتی مورد نیاز جامعه بویژه خانواده های کم بضاعت داشته است این قرارگاه از اول فروردین فعالیت خود را شروع کرده است
    دراین قرارگاه ۲۵ چرخکار مشغول به فعالیت و تولید ماسک هستند که ۱۵ نفر از انان در منازل خود در حال تولید ماسک می باشند در کارگاه تولید روزانه ۵۰۰۰  ماسک تولید و بصورت رایگان به صورت هدفمند توزیع می شود.
    وحید زمانی ریاست شورای شهر بیان کرد: امروز سعادتی شد که خدمت جمعی از خواهران و برادرانی بی ادعا و مخلص در قرارگاه امیرالمومنین (ع) برسیم این قراگاه و کارگاه تولید ماسک یک عد ه ای که بدون هیاهو و بجای قرنطینه کردن خود به میدان مبارزه امده اند شهامت و غیرت خود را به نمایش گذاشتند و با تمام وجود به دنبال بازگشت امنیت و آرامش و سلامتی جامعه هستند به سهم خود از آنان سپاسگزارم.

    حمید شعبانی دبیر وعضو شورای شهر عنوان داشت:باید از کلیه خواهران و برادرانی که در این مکان حضور یافته و بدون هیچ چشمداشتی سلامتی جامعه را برسلامتی خود مقدم دانسته ممنون و سپاسگزار بود.
    در پایان مدیر عامل موسسه محمدرضا کرمزاده اعلام داشت: ضمن تشکر از حضور جناب مهندس زمانی ریاستمحترم شورای شهر و همچنین دبیر محترم شورای شهر و سایر همراهان گرامی شان بدون شک حضور و بازدید این عزیزان باعث قوت قلب این دست مجموعه ها می باشد. ما در طول چهل سال انقلاب هرجا مردم و مسئولان شانه به شانه هم حرکت کردند از هر بحرانی بخوبی گذر کردیم واین روزهای سخت هم خواهد گذشت محمدرضاکرم زاده در ادامه بیان کرد: این کارگاه ازاول فروردین شروع بکار کرده است و بطور متوسط روزانه پنج هزار ماسک تولید می کند و تدارک اولیه ۲۰۰هزار ماسک دیده شده است و تا ریشه کنی کامل کرونا در سایه عنایت قائم آل محمد ص این فعالیت ادامه خواهد داشت. در این مسیر از مدیران محترم ادارات، سازمانها، نهادها، افراد حقیقی، حقوقی، عموم شهروندان و خیرین گمنام دعوت بعمل می آید تا در این اقدام خداپسندانه مشارکت نمایند.
    شماره کارت بانک صادرات جهت همیاری و واریز کمک های مردمی
    ۶۰۳۷-۶۹۱۹-۹۰۳۷-۱۵۴۴
    بنام موسسه محبان امام علی ابن ابیطالب(ع) می باشد.

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *