×
آخرین اخبار

از قهرمانان مسابقات بین المللی کاراته سبک شوتوکان ( FSKپرشین کاپ) تجلیل شد

  • کد نوشته: 81083
  • ۱۴۰۰-۱۲-۰۵
  • 352 بازدید
  • مراسم تجلیل از قهرمان و مدال آوران استان در مسابقات بین المللی سبک شوتوکان FSK به میزبانی کرمانشاه در فرهنگسرای شهید بهشتی انجام شد و خانواده کاراته استان و مسئولان لشکری و کشوری برای شرکت در این مراسم گرد هم آمدند.
    از قهرمانان مسابقات بین المللی کاراته سبک شوتوکان ( FSKپرشین کاپ) تجلیل شد

    به گزارش دیدگاه نیوز،  این برنامه که با هماهنگی هیات کاراته استان به همت برند شرکت پالایش نفت تبریز روغن موتور آریا ، برای گرامیداشت دو خلبان شهید صادق فلاحی و علیرضا حنیفه زاد با حضور فیروزی معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان، عظیمی مسئول بسیج ورزشکاران استان، حقانی نماینده پایگاه دوم شکاری و محمد افسری رییس هیات کاراته آذربایجان شرقی و جمعی دیگر از مسئولان استانی در فرهنگسرای شهید بهشتی برگزار شد.

    در این مراسم از قهرمانان و اعضای تیم کاراته استعدادیابی استان و تیم منتخب شوتوکان FSK آذربایجان شرقی که توانسته بودند نتایج درخشانی با کسب مدالهای رنگارنگ در مسابقات بین المللی شوتوکان FSK که با حضور تیمهای ایران، عراق، پاکستان، مصر، عمان، آذربایجان به میزبانی استان کرمانشاه برگزارشده بود تجلیل به عمل آمد.

     

    در این مراسم، از فرجامی و پورقلی نماینده برند شرکت پالایش نفت تبریز حامی تیم اعزامی مسابقات و جمعی از پیشکسوتان کاراته استان ، مربیان و مدال آوران این مسابقات تجلیل به عمل آمد.