×
آخرین اخبار

احداث جاده الیگودرز – مسجد سلیمان در گرو رضایت معارضان محلی

  • کد نوشته: 28957
  • ۱۳۹۹-۰۴-۰۱
  • 2061 بازدید
  • فرماندار شهرستان الیگودرز گفت: وجود معارضان محلی یکی از دلایل متوقف شدن طرح احداث جاده الیگودرز به مسجد سلیمان است.
    احداث جاده الیگودرز – مسجد سلیمان در گرو رضایت معارضان محلی

    فرماندار شهرستان الیگودرز گفت: وجود معارضان محلی یکی از دلایل متوقف شدن طرح احداث جاده الیگودرز به مسجدسلیمان است.

    به گزارش دیدگاه نیوز حمید کشکولی روز شنبه در جلسه بررسی مشکلات طرح های عمرانی الیگودرز افزود: پروژه احداث جاده الیگودرز به مسجدسلیمان متوقف شده که معارضان محلی و مطالبات پیمانکار طرح از مهمترین مشکلات پیش رو است و بایستی هرچه سریعتر حل و فصل شود.  

    وی با بیان اینکه برخی مسائل پدافندی در مسیر سد رودبار نیز مانع کار شده اظهار داشت: ۲ راه دسترسی از گله مویه به بزنوید وجود دارد که مسیر احداث شده توسط سد رودبار گزینه بهتری است اما در حال حاضر مدیران سد اجازه جایگزین شدن این محور را به دلیل مسائل امنیتی نداده اند.
    فرماندار شهرستان الیگودرز گفت: طی سالهای اخیر ردیف اعتباری ملی برای احداث جاده الیگودرز به مسجد سلیمان اخذ شده و این در حالیست که  سال قبل ۷۷ میلیارد تومان برای این امر تخصیص یافته و قطعه اول این مسیر از بزنوید تا دستگرد به طول ۱۲ کیلومتر تجهیز کارگاه شده است.

    کشکولی افزود: در حال حاضر از شهر الیگودرز تا روستای بزنوید جاده دسترسی وجود دارد و مقرر شده پس از راه شکافی به سمت مسجد سلیمان، این مسیر به یک جاده اصلی و چهار بانده تبدیل شود.

    وی اظهار داشت: قطعه دوم این مسیر از روستای دستگرد به سمت لیروک در مرز استان خوزستان است که  در حال حاضر هیچگونه راه دسترسی ماشین رو در این محور وجود ندارد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    2 پاسخ به “احداث جاده الیگودرز – مسجد سلیمان در گرو رضایت معارضان محلی”

    1. کرامت گفت:

      این جاده بیست ساله که به اسم لالی بوده و یک شبه اومده به اسم مسجدسلیمان این ظلم دیگریست در حق شهر مظلوم لالی

      • با درود و عرض ادب.

        دوست عزیز و گرامی، هر چه که برای لالی باشد برای مسجدسلیمان هم هست و هر چه که برای مسجدسلیمان باشد برای لالی هم هست. سعی کنیم این طرز فکر یو مال مونه هو مال تونه رو از سرمون بیرون کنیم. مهم افتتاح و بهره برداری از این پروژه هست که مسیرش هم از مسجدسلیمان و هم از لالی میگذره و باعث رونق کل منطقه از اندیکا تا اهواز میشه. حال چه فرقی میکنه که به چه اسمی باشه ؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *