×
آخرین اخبار

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری هندیجان خبرداد:
اجرای ۴ پروژه مدیریت هرزآب به مساحت ۲۵۰۰ هکتار در منطقه بحرانی شهرستان هندیجان

  • کد نوشته: 16514
  • ۱۳۹۸-۰۴-۱۲
  • 803 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از هندیجان امین عبادی در این حصوص اظهار داشت: اجرای ۲۵۰۰ هکتار در قالب ۴ پروژه در منطقه بحرانی کانون شماره ۷ ریزگردهای شهرستان هندیجان درحال اجرا است. عبادی افزود: اجرای این طرح با اعتباری معادل ۱ میلیارد تومان به منظور ذخیره روان آبهای سطحی و مدیریت هرزآب منطقه به […]

    اجرای ۴ پروژه مدیریت هرزآب به مساحت ۲۵۰۰ هکتار در منطقه بحرانی شهرستان هندیجان

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از هندیجان امین عبادی در این حصوص اظهار داشت: اجرای ۲۵۰۰ هکتار در قالب ۴ پروژه در منطقه بحرانی کانون شماره ۷ ریزگردهای شهرستان هندیجان درحال اجرا است.

    عبادی افزود: اجرای این طرح با اعتباری معادل ۱ میلیارد تومان به منظور ذخیره روان آبهای سطحی و مدیریت هرزآب منطقه به اشکال پیتینگ، هلالی های آبگیر و احداث گورآب، در شرق شهرستان هندیجان در حال انجام می باشد.

    مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ادامه داد: این طرح می تواند جهت زیستگاه پرندگان مهاجر بسیار مناسب و مهم محسوب شود و همچنین در آینده بعنوان سایت گردشگری نیز بشمار می آید و با توجه به اینکه این پروژه در سطح کشور برای اولین بار به چنین شکلی انجام می گردد میتوان شاهد تحول مثبتی در زمینه مقابله با ریزگرد در این شهرستان باشیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *