×
آخرین اخبار

اجرای مانور امداد و نجات و اسکان اضطراری در هریس / تجلیل فرماندار از هلال احمر

  • کد نوشته: 63484
  • ۱۴۰۰-۰۳-۲۵
  • 473 بازدید
  • مانور امداد و نجات و اسکان اضطراری با محوریت امدادرسانی به مناطق زلزله زده در هریس برگزار گردید .
    اجرای مانور امداد و نجات و اسکان اضطراری در هریس / تجلیل فرماندار از هلال احمر

    به گزارش دیدگاه نیوز  ، علی مجیدی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان هریس در تشریح مانور گفت : پیرو مصوبات جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان هریس و متعاقب آن جلسه هماهنگی کارشناسان ادارات و نهادهای عضو ستاد ، مانور امداد و نجات و اسکان اضطراری با محوریت امدادرسانی به مناطق زلزله زده با استفاده از سناریو وقوع زلزله ۶ ریشتری در تبریز از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ با حضور کلیه ادارات عضو ستاد از جمله جمعیت هلال احمر، منابع طبیعی و آبخیزداری، شبکه بهداشت ودرمان ،مخابرات ،توزیع برق ،گاز، بهزیستی وشهرداری و نیروی انتظامی به صورت منظم و چشمگیر برگزارگردید .

    وی ادامه داد : در این مانور تیم های امدادی هلال احمر هریس و پایگاه امداد جاده ای شهید ابوالقاسم جعفری منطقه بیلوردی جمعیت هلال احمر هریس با حضور در منطقه زلزله زده ، اقدام به جستجو و نجات مصدومان فرضی و نجات آنها از زیر آوار نموده و بعد از انجام کمکهای اولیه نسبت به انتقال آنها به مراکز درمانی اقدام کردند .
    مجیدی ادامه داد : همچجنین نیروهای هلال احمر در این مانور اقدام به برپایی چادر برای اسکان اضطراری زلزله زدگان کرده و بسته های معیشتی را در میان اسکان یافتگان توزیع نمودند .

    تجلیل فرماندار هریس از هلال احمر
    گفتنی است علیرضا خاکپور فرماندار شهرستان هریس بعد از اتمام مانور از اقدامات تمامی دستگاههای شرکت کننده به ویژه جمعیت هلال احمر شهرستان هریس تقدیر نمود .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *