×
آخرین اخبار

شهردار منطقه ۳ تبریز خبر داد؛
اجرای فاز جدید از پروژه تقاطع غیر همسطح ارتش تبریز

  • کد نوشته: 66063
  • ۱۴۰۰-۰۴-۱۵
  • 460 بازدید
  • شهردار منطقه ۳ تبریز از اجرای فاز جدید پروژه تقاطع غیر همسطح ارتش خبر داد.
    اجرای فاز جدید از پروژه تقاطع غیر همسطح ارتش تبریز

    به گزارش دیدگاه نیوز ، داوود طالب نژاد با اعلام این خبر گفت: تقاطع غیرهمسطح ارتش با ۳۶ میلیارد تومان اعتبار در حال اجرا است که به لحاظ پیچیدگی و سختی‌های منحصر به فرد، قابل مقایسه با دیگر پروژه ها نیست.

    وی با اشاره به اجرای فاز جدید از پروژه تقاطع غیر همسطح ارتش، اظهار کرد: تکمیل آرماتور بندی پایه ستون های p۳ حفاری پایه ۱۰_p۶ و آماده سازی جهت نقشه برداری از جمله اقداماتی است که طی هفته گذشته صورت گرفته است.

    بتن ریزی شمع ۸_p۶ و پی کنی اجرای دیوار کارواش و اجرای بتن مگر در این منطقه از دیگر اقداماتی بود که داود طالب نژاد به آن اشاره کرد و اضافه نمود : قالب بندی پیرامون شمع های کوله A۲ به تعداد ۸ مورد و اجرای حفاری نحل شمع ۶_P۵ طی روزهای گذشته انجام شده است.

     

    حفاری شمع ۴_P۶ و آماده سازی جهت نقشه برداری و پی کنی دستی زیر لوله گاز در فونداسیون P۵ از دیگر اقداماتی بود که به گفته شهردار منطقه ۳ تبریز در پروژه تقاطع غیر همسطح ارتش اجرا شده است.

     

    وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی در ضلع غربی به علت تراکم تاسیسات شهری کمی با مشکل مواجه بود ، افزود: در ضلع شرقی، تراکم تأسیسات شهری چندانی نداریم که باعث شده عملیات عمرانی در این بخش به خوبی پیش برود.

    شهردار منطقه ۳ با اشاره به مشخصات این پروژه با اعلام اینکه تقاطع غیر همسطح ارتش به طول ۵۵۵ متر با طول عرشه بتنی ۱۹۰ متر و عرض عرشه ۱۶ متر در حال اجراست گفت: احداث این تقاطع در رفع ترافیک خیابان ارتش و همچنین کمربندی میانی بسیار موثر خواهد بود

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *