×
آخرین اخبار

اثر جدید و ۳ زبانه احسان یاسین با هم‌خوانی مولان کرتیشی، منتشر شد

  • کد نوشته: 201911
  • ۱۴۰۳-۰۷-۰۱
  • 6 بازدید
  • احسان یاسین، خوانندۀ نام‌آشنای این روزهای کشور، چند وقتی است که با ارائۀ سبک و سیاقی جدید، به جریان آهنگ‌های معنوی و الهی در کشور جنب و جوش خاصی را منتقل کرده و حالا با انتشار یک ترک بین‌المللی مخاطبانش را غافلگیر نموده.

    اثر جدید و ۳ زبانه احسان یاسین با هم‌خوانی مولان کرتیشی، منتشر شد

    این ترک، فیت مشترکی است از او و مِولان کرتیشی آلبانیایی. مِولان، برای اولین بار با انتشار تلاوت‌های خاصش در فضای مجازی دیده شد و سپس به‌مرور وارد جریان موسیقی معنوی و الهی گشت. او متولد مقدونیه است، در شارجه امارات تحصیل کرده و به پنج زبان عربی، انگلیسی، آلبانیایی، ترکی و مقدونی هم تسلط دارد. اما وجه تمایز این ترک، خیلی به توانایی‌ها و ظرفیت‌های این دو خواننده ارتباطی ندارد. 

    وجه تمایز این ترک، کنار هم قرار گرفتن دو خوانندۀ الهی از دو مذهب متفاوت است. در سبک آهنگ‌های الهی که اکثر خوانندگانش از اهل سنت هستند، رویه‌ای وجود داشت و شاید دارد که خوانندگان سنی در کنار خوانندگان شیعه، پشت یک میکروفون نمی‌ایستادند و شاید این قضیه به شکل قانونی نانوشته موردتوافق فعالان این حوزه بود. تا اینکه با انتشار این ترک به نوعی این طلسم شکسته شد و احتمالاً این اولین باری است که شنوندگان این سبک از موسیقی شنوندۀ آهنگی مشترک از یک شیعه و یک سنی هستند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *