×
آخرین اخبار

آموزشگاه سینمایی سالار شروع به فعالیت کرد

  • کد نوشته: 145188
  • ۱۴۰۲-۰۴-۳۱
  • 357 بازدید
  • آموزشگاه سالاروند با مدرک معتبر و بین المللی  از سازمان فنی حرفه ای در رشته های: بازیگری جلو دوربین/بازیگری تئاتر/بازیگری پایه/کارگردانی تئاتر و سینما/نویسندگی تئاتر و سینما/تدوین سینمایی و تلوزیونی/تصویربرداری/صدابرداری/عکاسی/گریم و فن بیان در سه مقطع مقدماتی، پیشرفته و تکمیلی دوره برگزار میکند.

    آموزشگاه سینمایی سالار شروع به فعالیت کرد

    به گزارش خبرروز، آموزشگاه سینمایی سالار با مجوز فنی حرفه ای در شهر شیراز فعالیت خود را شروع کرد.
    این آموزشگاه در همه رشته های تئاتر و سینما کلاس های خود را برگزار می‌کند و هنرآموزان با شرکت در دوره های مقدماتی، پیشرفته و تکمیلی مدرک بین المللی دریافت می کنند.

    حدیث سالاروند، مدیر این آموزشگاه گفت: هدف از راه اندازی این مجموعه آموزش به شیوه درست و استاندارد می باشد و با حمایت از هنرمندان و استعدادهای درخشان عرصه را برای فعالیت مستمر و تولید حرفه ای آماده خواهیم کرد.


    محمد اکبری مسئول این موسسه اذعان داشت: همانطور که اشاره شد این مجموعه بر پایه صداقت و اخلاق بنا شده و قطعا یکی از دغدغه های اصلی هیئت مدیره و هیئت علمی اعتماد سازی بین خانواده ها و اهالی هنر می باشد که با خیالی آسوده در کلاس ها شرکت کنند و من شخصا این مورد خطیر را تضمین میکنم.
    اکبری ادامه داد: در قدم اول ‌دعوت کردیم از هنرمندان برای رفع ایرادات و موانع و همچنین با استقبال از ایده ها و پیشنهادات، چه در سیستم آموزشی و چه در مدیریتی برای هرچه کامل تر شدن مجموعه همه جوانب سنجیده شد و بهترین راه حل را در برنامه های آموزشگاه قرار دادیم و گام های بعدی همکاری با هر چه بیشتر پیشکسوتان خوشنام استان فارس را در برنامه ی کاری خواهیم داشت .

    شایان ذکر است آموزشگاه سالاروند با مدرک معتبر از فنی حرفه ای در شته های: بازیگری جلو دوربین/بازیگری تئاتر/بازیگری پایه/کارگردانی/نویسندگی/تدوین/تصویربرداری/صدابرداری/عکاسی/گریم و فن بیان در سه مقطع مقدماتی، پیشرفته و تکمیلی دوره برگزار میکند .

     

    عکس: احد فرودیان

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *