×
آخرین اخبار

آمادگی کامل مجموعه شهرداری برای برپایی هر چه باشکوه تر راهپیمایی ۲۲بهمن

  • کد نوشته: 180074
  • ۱۴۰۲-۱۱-۲۱
  • 175 بازدید
  • آمادگی کامل مجموعه شهرداری برای برپایی هر چه باشکوه تر راهپیمایی ۲۲بهمن سرپرست شهرداری شوشتر از آمادگی کامل مجموعه شهرداری برای برپایی هر چه باشکوه تر راهپیمایی۲۲ بهمن خبر داد. به گزارش پایگاه خبری دیدگاه نیوز ؛ محمداسفندیاری گفت : از جمله اقدام شهرداری برای این منظور فضاسازی مناسب مسیر راهپیمایی، پاک سازی و آماده‌سازی […]

    آمادگی کامل مجموعه شهرداری برای برپایی هر چه باشکوه تر راهپیمایی ۲۲بهمن

    آمادگی کامل مجموعه شهرداری برای برپایی هر چه باشکوه تر راهپیمایی ۲۲بهمن

    سرپرست شهرداری شوشتر از آمادگی کامل مجموعه شهرداری برای برپایی هر چه باشکوه تر راهپیمایی۲۲ بهمن خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری دیدگاه نیوز ؛ محمداسفندیاری گفت : از جمله اقدام شهرداری برای این منظور فضاسازی مناسب مسیر راهپیمایی، پاک سازی و آماده‌سازی و رفع موانع مسیرهای راهپیمایی و نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران و بنرها به منظور هویت بخشی به سیمای بصری شهر با مضامین شعارهای انقلابی است.
    اسفندیاری با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، بر لزوم حضور یکپارچه و پرشور قشرهای مختلف مردم در این راهپیمایی به عنوان تجدید میثاق ملی با آرمان‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر انقلاب و دوران دفاع مقدس وشهدای مقاومت تاکید کرد.
    وی یادآوری کرد: مدیران، کارکنان و مسئولان خدوم و تلاشگر شهرداری شوشتر مانند سال های گذشته دوشادوش قشرها و طیف های مختلف مردم با حضور در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن، بار دیگر از آرمان ها و ارزش های انقلاب، امام راحل و شهدای سرافراز انقلاب و دوران دفاع مقدس دفاع خواهند کرد و دوباره با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت خواهند کرد .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *