×
آخرین اخبار

دعوت رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران مسجدسلیمان از مردم به حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

  • کد نوشته: 9671
  • ۱۳۹۶-۱۱-۲۱
  • 828 بازدید
  •  به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان ؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان در پیامی با گرامیداشت ۲۲ بهمن ماه و سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم غیور و انقلابی مسجدسلیمان را به حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.   متن پیام آمده است: بسم رب الشهدا و […]

    دعوت رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران مسجدسلیمان از مردم به حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

     به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان ؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان در پیامی با گرامیداشت ۲۲ بهمن ماه و سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم غیور و انقلابی مسجدسلیمان را به حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

     

    متن پیام آمده است:

    بسم رب الشهدا و الصدیقین

    دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن برای ما ایرانیان آغاز عصر جدیدی است که به همت بزرگ مرد تاریخ معاصر حضرت امام خمینی (ره)با اسلام ناب محمدی(ص) پیوندی ابدی خورد.

    در بخشی از این پیام امده است ، حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ،پاسخی محکم به بدعهدی های و کینه توزی دشمنان جمهوری اسلامی ایران است و مردم با حضور آگاهانه در یوم الله ۲۲ بهمن و خلق حماسه جدید اقتدار ملت ایران را به رخ جهانیان خواهند کشید و دشمنان نظام را از کارشکنی هایشان ناامید خواهند کرد.

     

    اینجانب با تبریک این روزهای خجسته و سرور آفرین، از همه آحاد و اقشار مردم شریف و مومن و انقلابی مسجدسلیمان همزمان با مردم سراسر کشور دعوت می کنم  تا همانند گذشته و باحضوری پرشور و یکپارچه، پیمان خویش را با امام راحل(ره)، شهیدان فجرآفرین و رهبر معظم انقلاب؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) تجدید نمایند و وفاداری پایدار خود را به انقلاب اسلامی نشان دهند.

     

    اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم.

     

    رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان

    علیرضا ویسی شیخ رباط

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *