×
آخرین اخبار

لیگ آزادگان؛ ‌ امید وحدت برای بار دوم ۷ تایی شد

  • کد نوشته: 94094
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۲
  • 314 بازدید
  • تهران- خبر روز- هفته چهارم رقابت‌های فوتبال (لیگ آزادگان) با برگزاری ۸ دیدار آغاز شد.

    لیگ آزادگان؛ ‌ امید وحدت برای بار دوم ۷ تایی شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، در رقابت های برگزار شده امروز سه‌شنبه بیست‌ودوم شهریورماه استقلال خوزستان با تک گل علی وزیری‌پناه دریا بابل را از پیش رو برداشت، ‌ فجرسپاسی در خانه با ۲ گل چادرملو اردکان را شکست داد.  علی آل کثیر در دقیقه ۱۸ و ابوالفضل بابایی در وقت‌های اضافه گل‌های میزبان را به ثمر رساندند ضمن آنکه محمد آژیر در دقیقه ۶۷ با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا فجری‌ها ۲۳ دقیقه پایانی را با یک بازیکن کمتر ادامه دهند.

     در دیگر بازی امشب خوشه‌طلایی ساوه در خانه پذیرای چوکای تالش بود. جدال دو تیم در نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت اما در نیمه دوم سلمان بحرانی در دقیقه ۵۴ گل پیروزی بخش میزبان را به ثمر رساند.  اسماعیل پور درویش نیز در این بازی و در دقیقه ۳۷ با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا خوشه طلایی ۱۰ نفره به بازی ادامه دهند.

    شهرداری همدان در این هفته جشنواره گل به راه انداخت و ۷ بار دروازه امید وحدت را فتح کرد.  مسعود رمضانی ۲ بار، ‌ آرمین طلایی منش ۲ بار، ‌محمد شادکام، امیرحسین امیری و مهدی خلج بازیکنان گلزن شهرداری در این دیدار بودند. امید وحدت در هفته قبل نیز برابر آرمان‌گهر ۷ بر صفر بازنده شده بود.

    در دیگر بازی امشب جدال تیم‌های خیبر خرم آباد و مس شهر بابک با تساوی بدون گل خاتمه یافت، شهرداری آستارا هم با یک گل ون‌پارس اصفهان را شکست داد.  محمد عابدی در دقیقه ۷۷ تنها گل این دیدار وارد دروازه نماینده اصفهان کرد.  

    در ادامه رقابت‌های این هفته پارس جنوبی‌جم و سایپا هم به تساوی یک بر یک و تقسیم امتیاز رضایت دادند، ‌ مرتضی آقاخان در دقیقه ۲۰ و حسن نجفی در دقیقه ۶۱ گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

    استقلال ملاثانی در آخرین بازی امشب میزبان شمس‌آذر قزوین، تیم صدرنشین لیگ بود. این بازی در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

    آخرین بازی این هفته چهارشنبه ۲۳ شهریور بین تیم‌های آرمان گهر و خلیج فارس ماهشهر برگزار خواهد شد.  

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *