×
آخرین اخبار

اجرای سرود ۱۰۰۰ نفری سلام فرمانده در بروجرد

  • کد نوشته: 85856
  • ۱۴۰۱-۰۳-۰۹
  • 643 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، مجید منعمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سرود ۱۰۰۰ نفری سلام فرمانده روز شنبه ۲۱ خرداد مصادف با میلاد حضرت امام رضا علیه‌السلام ساعت ۶ غروب با حضور خانواده‌های دانش آموزان و مردم و مسئولین انجام خواهد گرفت. وی تصریح کرد: سرود ۱۰۰۰ نفری سلام فرمانده در بروجرد […]

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، مجید منعمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سرود ۱۰۰۰ نفری سلام فرمانده روز شنبه ۲۱ خرداد مصادف با میلاد حضرت امام رضا علیه‌السلام ساعت ۶ غروب با حضور خانواده‌های دانش آموزان و مردم و مسئولین انجام خواهد گرفت.
    وی تصریح کرد: سرود ۱۰۰۰ نفری سلام فرمانده در بروجرد با حضور ابوذر روحی خواننده اصلی این اثر معنوی برگزار خواهد شد.
    فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: همه موارد امنیتی و ترافیکی برای اجرای سرود در نظر گرفته خواهد شد تا مردم و خانواده‌های دانش آموزان با طیب خاطر و در محیط امن به اجرای سرود بپردازند.
    منعمی با بیان اینکه آتش‌نشانی و آمبولانس و گروه امدادی لازم هم در محل مستقر خواهند شد، اضافه کرد: محل اصلی اجرای سرود آخر تختی تعیین شده است.
    وی بیان کرد: سرود سلام فرمانده که در وصف امام زمان (عج) و به صورت یک پویش در بیشتر مناطق کشور در حال اجراست با حضور پرشور یک هزار نفر از فرزندان دختر و پسر دهه ۹۰ و ۸۰ شهر با عشق به حضرت صاحب‌الزمان (عج) اجرا می‌شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *