×
آخرین اخبار

شرکت ۲۵ استان در جشنواره فرهنگ اقوام ایران/ ۵ استاندار غرب کشور به لرستان می‌آیند

  • کد نوشته: 84944
  • ۱۴۰۱-۰۲-۱۸
  • 420 بازدید
  • مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری لرستان از اعلام آمادگی 25 استان جهت شرکت در جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین در خرم آباد خبر داد.
    شرکت ۲۵ استان در جشنواره فرهنگ اقوام ایران/ ۵ استاندار غرب کشور به لرستان می‌آیند

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، سید امین قاسمی با اعلام این خبر گفت: تابحال ۲۵ استان آمادگی خود را جهت شرکت در این جشنواره اعلام کردند البته تعدادی از استانها وارد خرم آباد شدند و غرفه های خود را تحویل گرفتند .
    وی افزود: در کنار جشنواره فرهنگ اقوام که پنجمین جشنواره است و دومین جشنواره ملی است که در استان برگزار میشود برنامه های حانبی نیز برگزار می گردد که نمایشگاه صنایع دستی ، سوغات و برپایی سیاه چادرها و پخت غذاهای سنتی از اهم این برنامه هاست.
    قاسمی ادامه داد : همچنین نمایشگاه توانمندی های استان لرستان همچون کشاورزی ، دامپروری و صنایع وابسته و صنایع و معادن جهت آشنایی سرمایه گذاران برپا خواهد شد .
    مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری لرستان با بیان اینکه همایش روسای انجمن دفاتر مسافرتی استانهای کشور برگزار میشود اظهار داشت : در این نمایشگاه همه روسای انجمن دفاتر مسافرتی کشور در خرم آباد طی نشستی ظرفیتهای گردشگری استان را بررسی می نمایند و امیدواریم بتوانیم در این نشست ها در خصوص برقراری تورهای گردشگری به لرستان و همچنین توسعه پروازهای فرودگاه خرم آباد اقدامات موثری انجام دهیم.
    وی با اشاره به حضور هنرمندان موسیقی در این نمایشگاه افزود: در این نمایشگاه بصورت روزانه و با حضور هنرمندان موسیقی لرستان و سایر استانها موسیقی زنده سنتی اجرا خواهد شد.
    سید امین قاسمی همچنین از برگزاری همایش استانداران غرب کشور در خرم آباد خبر داد و تصریح کرد :همایش توسعه گردشگری با حضور استانداران ۵ استان غربی ایران در ۲۰ اردیبهشت با هدف کمک به توسعه و رونق گردشگری استان برگزار خواهد شد .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *