×
آخرین اخبار

دعوت اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه لرستان از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

  • کد نوشته: 84473
  • ۱۴۰۱-۰۲-۰۸
  • 423 بازدید
  • اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه لرستان در بیانیه ای از مردم شریف استان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، دعوت بعمل آوردند.
    دعوت اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه لرستان از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، متن بیانیه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان به مناسبت روز جهانی قدس به این شرح است:
    روز قدس در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی روزی بزرگ و به یادماندنی است، روزی است که بزرگ معمار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) آن را بنیان نهاد و هم اینک از پس این همه سال، این روز در تقویم مبارزات مردم آزاده جهان به نماد استکبارستیزی و مبارزه با صهیونیزم اشغالگر بدل شده است و روزی است که کمترین برکت آن بیداری خلق جهان و حرکت‌های امیدبخش مسلمانان بیدار دل علیه اسلام خمود و جمود و اسلام بی‌تفاوت و در یک کلام اسلام آمریکایی است.
    این تدبیر جهانی حضرت امام(ره) در ماه مبارک رمضان، تبدیل به نمادی برای مبارزه با ظلم توسط تمام آزادی‌خواهان جهان و موجب وحدت بیشتر مسلمانان جهان با آرمان مشترک آزادی قدس شریف شده است.
    راهپیمایی جهانی روز قدس در هر سال موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و تمام مظلومان جهان می‌شود و خشم و عصبانیت اشغالگران صهیونیست و حامیان آن‌ها را رقم می‌زند و صهیونیسم جهانی از هر گونه تلاش برای خاموش کردن و سرکوب این خیزش و نهضت جهانی مقابله با اشغالگران، فروگذاری نکرده‌اند. اما به فضل الهی و به تعبیر رهبر حکیم انقلاب این حرکت عظیم در دنیای اسلام روز به روز جا افتاده‌تر شده است و گسترش بیشتری پیدا کرده است.
    اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان لرستان، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، همراه و همدل با ملت بزرگ و متعهد به آرمان انقلاب اسلامی ایران ،منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و شهدای عزیز فلسطینی و جبهه مقاومت در برابر اسرائیل غاصب ، همبستگی خود را با ملت مظلوم و رنجدیده فلسطین اعلام کرده و در کنار مردم شریف استان لرستان با قلم، قدم و فریاد خویش گام در راه اعتلای اسلام ناب‌محمدی(ص) می‌نهیم و همراه و همدل با مسلمانان جهان با حضور در راهپیمایی باشکوه روز قدس، بار دیگر شور و شعور اصحاب هنر متعالی را در مقابل صهیونیسم پلید به منصه ظهور می‌رسانیم و با آرمانهای راستین شهداء و حضرت امام خمینی (ره) در مبارزه با استکبار جهانی تجدید میثاق می کنیم و از مردم مظلوم فلسطین تا آزادی کامل از دست غاصبین حمایت خواهیم کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *