×
آخرین اخبار

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی:
از سرمایه گذاری ایرانیان خارج از کشور در استان قزوین استقبال می کنم

  • کد نوشته: 83286
  • ۱۴۰۱-۰۱-۱۶
  • 641 بازدید
  • نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در دیدار رئیس مرکز مشاوره ایرانیان خارج از کشور در استان قزوین از سرمایه گذاری ایرانیان خارج از کشور در استان قزوین به ویژه منطقه آزاد تجاری تاکستان استقبال کرد.

    از سرمایه گذاری ایرانیان خارج از کشور در استان قزوین استقبال می کنم

    به گزارش دیدگاه نیوز از قزوین، مهندس رحمانی سرمایه گذاری در استان ها یکی از مزیت های اشتغال وجلوگیری از مهاجرت ها برشمرده وبر توسعه شرکت های دانش بنیان در راستای نو آوری و خلاقیت تاکید کرد.

    عضو هیات رییسه کمسیون برنامه و بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی نام گذاری سال ها در این راستا از سوی مقام معظم رهبری را بیانگر اهمیت اشتغال،خلاقیت ونوآوری در کشور برشمرده وبر اجرای منویات رهبری در این راستا تا کید کرد.

    در این دیدار رییس مرکز مشاوره ایرانیان خارج از کشور در استان قزوین اشتغال و سرمایه گذاری را دو مولفه اقتصادی بر شمرد وبر لزوم بهره گیری از ظرفیت های مرکز مشاوره ایرانیان خارج از کشور برای رفع معضل بیکاری و اشتغال پایدار در این راستا تاکید کرد.

    سید مرتضی نصری در این دیدار خواستار همکاری و هم افزایی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان و سایر مدیران دستگاه های اجرایی در جهت تحقق ونیل به این منظور گردید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *