×
آخرین اخبار

۱۹هزار و ۸۲۰ تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های قزوین ثبت شد

  • کد نوشته: 83121
  • ۱۴۰۱-۰۱-۱۲
  • 420 بازدید
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از ثبت و دریافت ۱۹هزار و ۸۲۰ تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده ای این استان از آغاز طرح خدمات نوروزی این اداره کل تاکنون خبر داد.

    ۱۹هزار و ۸۲۰ تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های قزوین ثبت شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، جواد حق‌لطفی افزود: از این تعداد تماس ثبت شده ۱۸هزار و ۴۱۶ مورد مربوط به تلفن گویا و هزار و ۴۰۴ مورد نیز از طریق کارشناسان این مرکز پاسخگویی شده است.

    وی اضافه کرد: آگاهی از آخرین وضعیت ترافیکی و شریط جوی راه‌ها، اطلاع از راه های مسدود و بازگشایی شده، اطلاع از محدودیت های تردد وسایل نقلیه در جاده ها، دریافت مسیر و مسافت بهینه بین شهرها اطلاعاتی است که مردم می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ به آنها دست یابند.

    حق‌لطفی ادامه داد: همچنین دریافت اطلاعات مربوط به تصادفات، ثبت مشکلات راه‌ها و شکایت از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی از دیگر مواردی هستند که مردم از طریق تماس با این سامانه می توانند پیگیری کنند.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود:کارشناسان مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده‌ای در خصوص وضعیت راه‌ها و حمل و نقل جاده ای هستند.

    حق‌لطفی در ادامه از ثبت ۱۴ میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۴۱ تردد در راه‌های این استان از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تاکنون خبر داد و گفت: این میزان تردد که بیشترین آن در آزادراه قزوین- کرج ثبت شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۴ درصد رشد داشته است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *