×
آخرین اخبار

هویت و هستی‌مان را مدیون خون‌افشانی شهداء هستیم

  • کد نوشته: 82177
  • ۱۴۰۰-۱۲-۱۸
  • 358 بازدید
  • لرستان_معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: امروز اگر در کوچه و پس کوچه‌ها و خیابان‌های ما تصویری از شهید را نصب می‌شود به منزله چراغ راه است برای آیندگان، کسانی که امروز در جامعه زندگی می‌کنند، در بستر نظام جمهوری اسلامی باید بدانند همه هستی و هویت ما به خون افشانی این عزیزان بوده است و این خون افشانی را ما باید پاس بداریم.  
    هویت و هستی‌مان را مدیون خون‌افشانی شهداء هستیم

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، بهرام ستاری دستنایی عصر امروز چهارشنبه ۱۸ اسفند ماه در مراسم رونمایی از تصاویر سرداران شهید لرستان در آزاد راه خرم زال ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم ، اظهار داشت: هر محفلی اگر یاد شهدا، تصویر و کلام شهدا باشد می‌توان به جد گفت که آن مجلس، مجلسی است روحانی و باید بیان کرد که آن مجلس، مجلسی است که هم آخرت انسان‌ها را تضمین می‌کند و هم چراغی برای هدایت می باشد.

     

    وی ادامه داد: امروز اگر بخواهیم خیلی زیبا بیان کنیم این فضا را، باید بگوییم که شهدای ما منورهای درخشانی در کهکشان ایران اسلامی هستند،اگر بعضی‌ها این نور منور گونه شهدا را نمی‌بینند تقصیر از نور شهدا نیست، تقصیر از چشم‌های نابینایی است که آثار این نور را که هدایت گر انسان‌ها به کمال و سعادت است را نمی‌بینند.

     

    معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان  تصریح کرد: این خون جوشان شهدا است که همیشه در بستر تاریخ ما جوشان است و جوشیدن این خون شهدا، انسان‌ها را در نسل‌های آینده بر مبنای فرموده مقام معظم رهبری که مردان دوران خود را می‌سازد، می‌سازد، خوشا به حال انسان‌هایی که در این بستر بتوانند رهرو راه شهدا باشند و تمثال شهدا امروز چراغ راه ما است.

     

    ستاری با بیان اینکه  امروز اگر در کوچه و پس کوچه‌ها و خیابان‌های ما تصویری از شهید را نصب می‌شود به منزله این است که این چراغ راه است برای آیندگان،  افزود: کسانی که امروز در جامعه زندگی می‌کنند، در بستر نظام جمهوری اسلامی باید بدانند همه هستی و هویت ما به خون افشانی این عزیزان بوده است و این خون افشانی را ما باید پاس بداریم.

    وی اضافه کرد:  ما به نوبه خودمان باید قدر دان نظام جمهوری اسلامی باشیم ؛ همچنین باید قدر دان خانواده‌ای شهدا و ایثارگران باشیم که این فضای امن را برای زندگی ما به وجود آوردند.

     

    معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه امروز ولایت فقیه خیمه دار است و همه جریان‌های انقلابی باید تکیه گاه اصلی شأن به ولایت فقیه باشد افزود: دشمنان هم می‌دانند که این تکیه گاه و خیمه گاه چقدر در پرتو برخورد با دشمنان داخلی و خارجی برد داشته است، نشانه گرفتن دشمنان در عرصه‌های متعدد به این رویکرد است که بتوانند خدایی ناکرده این خیمه گاه را از دست ما بگیرند.

     

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.