×
آخرین اخبار

کتاب «بانو و باروت» از مصادیق جهاد تبیین است

  • کد نوشته: 80825
  • ۱۴۰۰-۱۲-۰۳
  • 469 بازدید
  • استاندار لرستان در آیین رونمایی از کتاب «بانو و باروت» گفت: کتاب درخور تحسین و ستایشی است؛ باید تلاش کنیم مفاهیم این کتاب، الگوسازی شود.
    کتاب «بانو و باروت» از مصادیق جهاد تبیین است

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، آئین رونمایی از کتاب «بانو و باروت» با حضور فرهاد زیویار استاندار، سیروس ابراهیمی، معاون هماهنگی امور اقتصادی، فریبا ولی‌پور، مدیرکل امور زنان وخانواده استانداری، سرهنگ محسن رشیدی، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود زرین‌جویی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، و جمعی از بانوان فرهیخته لرستانی یکشنبه(یکم اسفند) در محل استانداری استان لرستان رونمایی شد.

    زیویار استاندار لرستان با بیان این مطلب که کتاب «بانو و باروت» از مصادیق جهاد تبیین است، گفت: جلسه به مناسبت رونمایی از اثری است که درباره وقایع انقلاب، دفاع مقدس و جهاد است؛ رویکردی که در قالب جهاد تبیین قرار می‌گیرد که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند.

    وی افزود: انقلاب اسلامی، شدن و رشد است. این رشد بی‌تردید مرهون درک و فهم زنان و مردانی است که در مبارزات خود دوشادوش هم پیش رفتند و نقش‌آفرینی کردند. نسلی که متفاوت با نسل‌های قبل از خود، کاری با شکوه را به‌منصه ظهور گذاشت و دفاع مقدس را رقم زد. کتاب «بانو و باروت» درباره شرح رشادت مردمان این دیار به‌ویژه بانوان است که ایثارگری‌های زنان لرستان را نیز هم‌پای مردان لرستان و در برخی زمان‌‌ها، جلوتر از مردان درخشیدند، به خوبی شرح داده است.
    استاندار لرستان کتاب «بانو و باروت» را تلاش در مسیر جهاد تببین دانست و افزود: کتاب درخور تحسین و ستایشی است؛ باید تلاش کنیم، مفاهیم این کتاب، الگوسازی شود و به شکل‌های مختلف مورد استفاده دانشجویان و دانش‌آموزان قرار گیرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *