×
آخرین اخبار

نمایش نقاب اثر برگزیده جشنواره تئاتر منطقه ای سنگر هرمزگان شد

  • کد نوشته: 79941
  • ۱۴۰۰-۱۱-۱۵
  • 570 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، بهرام میرزایی نویسنده و کارگردان نمایش نقاب در جمع خبرنگاران گفت : نمایش نقاب که به زندگی خلبان شهید ابوالفضل مهدیار می پردازد از طرح جسورانه ای برخوردار است که در زیر لایه های آن به آسیب شناسی حجاب در جامعه و مراتب صحیح امر به معروف و نهی از منکر […]

    نمایش نقاب اثر برگزیده جشنواره تئاتر منطقه ای سنگر هرمزگان شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، بهرام میرزایی نویسنده و کارگردان نمایش نقاب در جمع خبرنگاران گفت : نمایش نقاب که به زندگی خلبان شهید ابوالفضل مهدیار می پردازد از طرح جسورانه ای برخوردار است که در زیر لایه های آن به آسیب شناسی حجاب در جامعه و مراتب صحیح امر به معروف و نهی از منکر می پردازد .
    میرزایی همچنین افزود : بررسی زندگی شهدا باید با نگاه درست ، دقیق ، صادق و امانت دارانه باشد و هنرمند در تصویرگری زندگی شهدا نباید دچار لغزش شده و با خون شهید به نفع یا ضرر جریانی حتی خودش مسامحه یا معامله کند .
    بحمدا.. گروه نمایش مردمی مهنا تاکنون با تولید آثار شهدا سعی کرده رضای حق را در نظر بگیرد و با هدف صرف جشنواره و جایزه تئاتر نسازد ، گرچه جشنواره هم خاطرات و خطرات خاص خودش را داشته که در این مقال نمی گنجد .
    کارگردان نقاب ادامه داد:
    نمایش نقاب که به عنوان نماینده فارس در جشنواره تئاتر منطقه ای سنگر در هرمزگان شرکت کرده بود موفق شد در رقابت با استانهای خوزستان ، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد و هرمزگان اثر برتر شناخته شده و به مرحله کشوری این رویداد که در تهران برگزار میشود معرفی شود .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *