×
آخرین اخبار

مهندس علیرضا نامور بعنوان معاون جدید حوزه پیشگیری سازمان آتش نشانی تبریز منصوب شد

  • کد نوشته: 77601
  • ۱۴۰۰-۰۹-۱۸
  • 1273 بازدید
  • طی مراسمی در آتشنشانی تبریز از زحمات مهندس پرویز هاتفی تقدیر و سرآتش یار مهندس علیرضا نامور به جای ایشان معارفه و منصوب شد.
    مهندس علیرضا نامور بعنوان معاون جدید حوزه پیشگیری سازمان آتش نشانی تبریز منصوب شد

    به گزارش دیدگاه نیوز ،  امور ارتباطات سازمان آتش نشانی ، معاون جدید حوزه پیشگیری سازمان آتش نشانی تبریز با حضور مدیر عامل، معاونین و مدیران سازمان آتش نشانی تبریز منصوب شد

    آتش پاد دکتر علیرضا زبردست مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز، در این مراسم معارفه به نقش اهم اقدامات حوزه پیشگیری در سازمان آتش نشانی و تاثیرات ایمن ساز آن در بین شهروندان تاکید و افزود: هر اقدام ایمنی در حوزه پیشگیری ، آتیه ایمن شهر و شهروندان را رقم می زند و قطعاً مجموعه اقدامات کارشناسان این حوزه می توانند با بهره گیری از دانش و تخصص ایمنی شهری، شهر تبریز را به افق ایمنی و آرامش هدایت کنند.

    مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز با اشاره به ادامه فعالیت مهندس پرویز هاتفی معاون اسبق حوزه معاونت پیشگیری به شهرداری منطقه ۹ تبریز بیان داشت؛ وی در طول دوران تصدی اقدامات موثری در کارنامه خود برجای گذاشتند که می تواند بنای تداوم توسعه ایمنی شهری باشد.

    آتش پاد زبردست در این مراسم معارفه با اشاره به معارفه سر آتش یار مهندس علیرضا نامور را به سمت معاون جدید این حوزه بیان داشت؛ وی فردی متخصص ، متعهد ، کارشناس و پایند به اصول توسعه پایدار اینمی شهر است و کارنامه درخشانی در طول سالهای فعالیت در سازمان آتش نشانی تبریز دارد و می تواند با بهره گیری از دانش ایمنی خود، راهگشای تامین ایمنی و امنیت شهری تبریز شود.

    در پایان این مراسم، با اهداء لوح سپاس از زحمات مهندس پرویز هاتفی تقدیر و سرآتش یار مهندس علیرضا نامور به جای ایشان معارفه و منصوب شد.

    امور ارتباطات سازمان آتش نشانی تبریز، این انتصاب شایسته را تبریک و برای مهندس پرویز هاتفی معاون اسبق این حوزه آرزوی موفقیت دارد

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *