×
آخرین اخبار

۴۸۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض مسکن به سیل‌زدگان لرستان پرداخت شد

  • کد نوشته: 76127
  • ۱۴۰۰-۰۸-۲۷
  • 453 بازدید
  • مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: ۳۵ هزار واحد سیل‌زده روستایی و شهری در استان تعمیر یا احداث و ۴۸۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض در این راستا پرداخت شد.
    ۴۸۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض مسکن به سیل‌زدگان لرستان پرداخت شد

    به گزارش دیدگاه نیوز،  مسعود رضایی روز چهارشنبه در جلسه با مدیر امور شعب بانک ملی لرستان افزود: وقوع سیل فروردین ۹۸ در لرستان به فرصتی برای نوسازی واحدهای فرسوده روستایی تبدیل شد که بنیاد مسکن در این راستا ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و اعتبار هزینه کرد. 

    وی تصریح کرد: پس از سیل ویرانگر سال ۹۸ در لرستان بیش از  ۱۳ هزار واحد احداث و بیش از ۲۱ هزار واحد مسکونی آسیب‌دیده تعمیر شد.

    رضایی افزود: همزمان با احداث و تعمیر واحدهای مسکونی سیل‌زده، بیش از هفت هزار واحد مسکونی از سهمیه مقاوم‌سازی روستایی بهسازی شد و ۲ هزار واحد مسکن ویژه محرومان نیز به بهره‌برداری رسید. 

    وی گفت: تجارب ارزشمند و عملکرد مثبت بنیاد مسکن در بازسازی واحدهای زلزله‌زده استان کرمانشاه و مناطق سیل‌زده لرستان موجب شد این نهاد انقلابی به عنوان استان معین برای بازسازی مناطق زلزله زده اندیکای خوزستان انتخاب شود.

    رضایی اقدامات ارزشمند در حوزه بازسازی و بهسازی مسکن روستایی لرستان را نتیجه همکاری ارزنده و تعامل موثر بانک‌های عامل دانست و تصریح کرد: در مجموع بیش از ۵۴ هزار پرونده کمک های بلاعوض، تسهیلات مسکن و معیشتی سیل در استان تشکیل شد. 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *