×
آخرین اخبار

مراکز تجاری میرداماد را بشناسید

  • کد نوشته: 73004
  • ۱۴۰۰-۰۶-۳۰
  • 522 بازدید
  • محله میرداماد یکی از لوکس‌ترین و زیبا‌ترین محله‌های تهران است. میرداماد در منطقه ۳ شهرداری تهران واقع شده و نام قدیم آن، «محله داوودیه» بود. به مرور زمان پس از اینکه شهر تهران توسعه پیدا کرد، بلواری در این منطقه ساخته شد و پس از انقلاب نام محله داوودیه به بلوار میرداماد تغییر یافت. محله […]

    مراکز تجاری میرداماد را بشناسید

    محله میرداماد یکی از لوکس‌ترین و زیبا‌ترین محله‌های تهران است. میرداماد در منطقه ۳ شهرداری تهران واقع شده و نام قدیم آن، «محله داوودیه» بود.

    به مرور زمان پس از اینکه شهر تهران توسعه پیدا کرد، بلواری در این منطقه ساخته شد و پس از انقلاب نام محله داوودیه به بلوار میرداماد تغییر یافت. محله میرداماد یا همان داوودیه سابق از جمله مناطق لاکچری و خوش نقشهٔ پایتخت است. اگر گذرتان به میرداماد افتاده باشد، حتما برج باغ‌ها و برج‌های مسکونی زیبا را دیده‌اید.

    میرداماد محلهٔ شرکت‌های لوکس و مراکز تجاری معروف است. محله میرداماد با وجود داشتن امکاناتی چون مراکز اداری تجاری و خرید فراوان، جو آرامی برای سکونت دارد. برای آگاهی از مظنه خرید خانه در میرداماد روی این لینک کلیک کنید. 

    مراکز تجاری

    افراد همواره به دنبال مراکز تجاری و اداری هستند که بر اساس آن‌ها نیازشان را تامین کنند. بلوار میرداماد مراکز تجاری متعددی دارد. مراکزی که انواع اجناس باکیفیت و قیمت مناسب را داشته و به ارائٔه خدمات مختلف می‌پردازد. مراکز تجاری بلوار میرداماد پاسخگوی همه نوع سلیقه‌‌ بوده و در میان پایتخت‌نشینان محبوبیت زیادی دارد.

    اگر ساکن تهران هستید، شاید برای یک بار هم که شده، نام مراکز تجاری بزرگ میرداماد به گوشتان خورده باشد. اگر دوست دارید از مظنه خانه‌های میرداماد با خبر شوید می‌توانید از سایت‌هایی چون کلید دیوار و شابش استفاده کنید.

    مجتمع تجاری و اداری رز

    رز یکی از مجتمع‏‌های اداری تجاری است که در خیابان میرداماد قرار دارد. مجتمع تجاری رز علاوه بر فروشگاه‏ و مرکز خریدهایی که دارد می‌‏تواند مکانی برای تفریح و سرگرمی باشد. بیشتر افراد کسب‌وکار و تجارت خود را در این مجتمع راه‌‏اندازی می‌‏کنند؛ زیرا دسترسی خوبی به تمام نقاط دارد. این مجتمع دارای ۱۰۲ واحد تجاری، ۸۸ واحد اداری و ۲۸۱ واحد پارکینگ است. 

    مجتمع تجاری و فروشگاهی کامپیوتر پایتخت

    این مرکز تجاری و فروشگاهی واقع در خیابان ولیعصر، ابتدای خیابان میرداماد بوده و به فروش لوازم الکترونیکی مانند موبایل و کامپیوتر و لپ تاپ و دوربین معروف است. امروزه افراد زیادی به تجارت لوازم الکترونیکی می‌پردازند. اما مجتمع کامپیوتر پایتخت نسبت به رقبای خود قدیمی‌تر بوده و حدوداً از سال ۱۳۷۴ به ارائه لوازم الکترونیکی اختصاص یافته است.

    در آن زمان مجتمع پایتخت علاوه بر اینکه مرکز خرید بود، جزء جاذبه‌های گردشگری نیز شمرده می‌شد. می‌توان از بی‌آرتی‌های مسیر راه آهن- پارک وی و راه آهن-تجریش برای دسترسی به اینجا استفاده کرد. اگر تمایل دارید از طریق مترو تردد کنید نیز می‌توانید با استفاده از خط یک در ایستگاه میرداماد پیاده شده و با تاکسی‌هایی که جلوی در مترو قرار گرفته‌اند، به مجتمع پایتخت دسترسی پیدا کنید. 

    ساختمان‌های اسکان

    این ساختمان، ساختمان سه گانه‌ای است که در ضلع شمال شرقی چهارراه میرداماد و خیابان ولیعصر واقع شده و ۴ طبقه تجاری در زیر و ۲۳ طبقه مسکونی بالای ساختمان دارد که طبقه اول آن مشترک است. مجتمع اسکان قبل از ساخت برج سپهر یکی از بلندترین برج‌های تهران محسوب می‌شد که به فعالیت‌های تجاری می‌پرداخت. 

    مجتمع تجاری ماتیا

    ماتیا مال یک مرکز خرید تجاری اداری معروف، واقع در میرداماد است. این مرکز به دلیل اینکه در کنارگذر میرداماد و نزدیکی مترو قرار گرفته، دسترسی خوبی دارد و مراجعه‌کنندگان به راحتی می‌توانند از طریق مترو در کمترین زمان خودتان را به مرکز خرید ماتیا برسانند. ماتیا مال مجموعا ۱۷ طبقه دارد که شامل ۶ طبقه زیرزمینی و ۱۱ طبقه روی زمین می‌‏شود. وسعت مرکز خرید ماتیا ۶۲۰۰ مترمربع است.

    امکانات و مزایا مرکز تجاری و خرید میرداماد

    مجتمع تجاری و خرید میرداماد خرید، بورس انواع کالاها از جمله؛ شال و روسری، طلا و جواهرات، مانتو و پالتو، کیف و کفش چرم، بورس آرایشی و بهداشتی، انواع بدلیجات، لوازم تزیینی و… با برندها و قیمت‌‏های مختلفی است.

    این فروشگاه مزایای متعددی چون؛ برخورد درست و اخلاق‌مدارانه فروشنده‌ها با مشتریان و سیستم تهویه مناسب، برخورداری از سیستم‏‌های گرمایشی و سرمایشی قوی و مدرن، مدیریت صحیح و منظم و مهم‌ترین آن حراجی و فروش ویژه پایان هر فصل سال دارد، به گونه‌ای که در پایان هر فصل فروشنده‌ها، اجناس غرفه را با قیمت پایین‌تری حراج می‌کنند. در این ایام مشتریان پاساژ می‌توانند نیازهای متنوع خود را با قیمت کمتری تهیه کنند.

    مرکز خرید میرداماد علاوه بر مراکز خریدی که دارد، از امکانات اداری-تجاری مثل صرافی، آژانس هواپیمایی، آرایشگاه‏، کافی نت و امکانات رفاهی از قبیل؛ نمازخانه، رستوران و کافی‏شاپ، دستگاه‌‏های خودپرداز، پارکینگ اختصاصی در ۶ طبقه، سرویس‌‏های بهداشتی، ایستگاه امنیتی پلیس و بوفه و کافه برخوردار است.

    مرکز تجاری پاسارگاد

    مرکز خرید پاسارگاد دارای ۲ طبقه و ۲۶۰ واحد تجاری است که در آن انواع پوشاک مردانه و زنانه، لوازم برقی و خانگی برند وجود داشته و همچنین انواع رستوران، کافی‌شاپ و شهربازی در اینجا دیده می‌شود.

    این مجتمع با داشتن پارکینگ وسیع، آماده پذیرایی از مراجعه‌کنندگان است. همچنین برای سهولت تردد بازدیدکنندگان، پله برقی و آسانسور در نظر گرفته شده است. مجتمع تجاری پاسارگاد در مناسبت‌های خاص جشنواره‌های متنوع به همراه پذیرایی دارد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *