×
آخرین اخبار

فراخوان کمیته گردشگری ورزشی اردبیل برای پاکسازی مشارکتی مناطق گردشگری

  • کد نوشته: 70553
  • ۱۴۰۰-۰۶-۰۴
  • 808 بازدید
  • نایب رئیس کمیته گردشگری استان اردبیل از فراخوان کمیته گردشگری ورزشی اردبیل برای پاکسازی مشارکتی مناطق گردشگری خبر داد.
    فراخوان کمیته گردشگری ورزشی اردبیل برای پاکسازی مشارکتی مناطق گردشگری

    به گزارش دیدگاه نیوز ، امین شهباززاده در این باره در گفت و گو با خبرنگار دیدگاه نیوز  اظهار داشت: اردبیل از استان های گردشگر پذیر کشور است و تفرجگاهها و مناطق جنگلی این استان در فصول بهار و تابستان پذیرای خیل گردشگران و مسافران می شود.

    وی با بیان اینکه رها سازی زباله در این مناطق علاوه بر آلودگی های بصری، تهدیدی فراروی پایداری تنوع زیستی است، افزود: نریختن زباله تنها مخصوص طبیعت نیست، بلکه در همه مکان‌های عمومی شهرها و روستاها نباید زباله بریزیم. با پاکسازی طبیعت و روستاها از سوی NGO ها نیز صورت مسئله برطرف نمی‌شود و باید در این زمینه فرهنگسازی کرد.

    نایب رئیس کمیته گردشگری استان اردبیل بیان کرد: از همه هیات های ورزشی، سمن های زیست محیطی، تشکل های مردم نهاد، کوهنوردان، طبیعت گردان و اقشار و ادارات مختلف استان دعوت می کنیم تا به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس به منظور پاکسازی مناطق فندقلو، بولاغلار، سوها و سبلان از وجود مواد آلاینده و زباله های مضر در روز ۲مهر ساعت ۹صبح درمحل هیات همگانی سالن رضازاده حضور بهم رسانند.

    لازم به ذکر است گروه‌های داوطلب جهت همکاری با کمیته گردشگری مراتب آمادگی خود را از طریق شماره ۰۹۳۰۶۰۶۸۷۵۷ اعلام دارند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *