به گزارش دیدگاه نیوز ، محمد عزتی در برنامه تلویزیونی تبریزیم در این باره اظهار کرد: ما در سالیان اخیر شاهد این بودیم که هر یک از این سه رکن، به صورت مجزا و جداگانه مشغول فعالیت بودند و به همین خاطر خروجی کارها، آنچنان موفیقتآمیز جلوه نمیکرد.
او ادامه داد: ما در نهایت به این نتیجه رسیدیم که باید کمپین ما این ها را به هم متصل کند.
عزتی توضیح داد: برگزاری کلاس های آموزشی و ایجاد امکان عرضه و ارائه مصالح بومی توسط تولیدکنندگان استانی، از دیگر اهداف برگزاری کمپین “نما، هویت شهر ما” است.
معاون شهرسازی شهردار تبریز همچنین تصریح کرد: تبریز بعد از تهران اولین شهری است که میزبان این کمپین بزرگ است و قطعا خروجی چنین کمپینی، موجبات رشد و توسعه شهرمان در حوزه نما را فراهم خواهد ساخت.
او اعلام کرد: این کمپین اولیل شهریور سال جاری در قالب نمایشگاهی بزرگ در سالن همایش های بین المللی خاوران برگزار خواهد شد.
دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید | |||||||
سرپرست دیدگاه نیوز در استان آذربایجان شرقی می باشد. وی دارای بیش از ۱۲ سال سابقه فعالیت خبری در موضوعات اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، گردشگری و . . . بوده و در بیش از 7 خبرگزاری کشوری و استانی فعالیت داشته است.
دیدگاهتان را بنویسید