×
آخرین اخبار

همکاری و ارایه خدمات فرهنگی به مددجویان مستقر در ندامتگاه های البرز افزایش می یابد.

  • کد نوشته: 68081
  • ۱۴۰۰-۰۵-۱۰
  • 377 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز ، ناصر مقدم در جلسه مشترک همکاری با اداره کل زندان های این استان گفت: استان البرز محل استقرار ندامتگاه های متعددی است که این امر موجب بروز معضلات و مشکلات مختلفی در حوزه های اجتماعی و فرهنگی استان شده است لذا امیدواریم بتوانیم با رویکرد ارائه خدمات و فعالیت های […]

    همکاری و ارایه خدمات فرهنگی به مددجویان مستقر در ندامتگاه های البرز افزایش می یابد.

    به گزارش دیدگاه نیوز ، ناصر مقدم در جلسه مشترک همکاری با اداره کل زندان های این استان گفت: استان البرز محل استقرار ندامتگاه های متعددی است که این امر موجب بروز معضلات و مشکلات مختلفی در حوزه های اجتماعی و فرهنگی استان شده است لذا امیدواریم بتوانیم با رویکرد ارائه خدمات و فعالیت های فرهنگی در این مراکز، ضمن انجام امور و اقدامات اصلاحی در صدد کاهش آسیب های متعدد آن برآییم.

    در این جلسه که در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد ، ناصر مقدم اظهار داشت: طبعا یکی از گروه های هدف و نیازمند ارائه خدمات فرهنگی و هنری و مذهبی، مددجویان مستقر در زندان های استان هستند که لازم است با برنامه ریزی و اقدامات آگاهانه، نسبت به ارتقای سطح معلومات و افزایش آگاهی و مهارتهای فرهنگی-هنری و همچنین اصلاح سبک زندگی ایشان، گام برداریم.
    وی افزود: مدد جویان مستقر در ندامتگاه های البرز همچون سایر شهروندان، نیازمند توجه و عنایت ویژه هستند و نباید از این گروه مهم، غفلت ورزید و حتی تجمیع این افراد در یک مکان، می تواند بستر مناسبی را برای کار و ارائه خدمات فرهنگی فراهم سازد. لذا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با تمام توان و مطابق امکانات موجود، درخصوص خدمت رسانی به ایشان، هیچگونه مضایقه و کوتاهی نخواهد داشت.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: بی شک چه در حوزه پیشگیری و چه در حوزه درمان معضلات اجتماعی، توجه به موضوع و ابزارهای فرهنگی و هنری، بهترین راهکار برای کاهش این آسیب ها است و از آنجا که تاثیر کارهای فرهنگی و هنری بر دل افراد واقع می شود، این تاثیر مستقیما افراد را متقاعد می سازد تا تمام انگیزه های ایشان، در راستای اهتمام به همت و اقدام برای رفتار اصلاحی و خلاصی از وضعیت نامطلوب، قرار گیرد و ز همین رو می توانیم با انجام کارهای تربیتی در قالب برنامه های فرهنگی و هنری به کمک مددجویان مستقر در ندامتگاه های استان برویم. نگاه این اداره کل به مجموعه ندامتگاه های استان، همچون سایر محلات و مراکزی است که در شهر مستقر هستند و ما خود را متعهد به ارائه خدمات فرهنگی و هنری و مذهبی نسبت به این عزیزان می دانیم.
    ناصر مقدم افزود: ارتقاء سطح توان، مهارت و دانش فرهنگی و هنری و مذهبی مددجویان ندامتگاه های استان می تواند به عنوان یک توان افزایی برای این جامعه هدف تلقی شود و بی شک انس و آشنایی هرچه بیشتر مددجویان ندامتگاه های استان با مفاهیم ، موضوعات و برنامه های فرهنگی ، هنری و مذهبی موجب افزایش عزت نفس و توان ایشان در مقابله با آسیب های اجتماعی می شود.
    در ادامه ناصر مقدم بر لزوم انعقاد تفاهم نامه مدون همکاری برای ارائه خدمات مشخص و برنامه ریزی شده برای این قشر از شهروندان تاکید و اعلام آمادگی نمود تا بخشی از برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز را در بستر ندامتگاه های این استان به انجام برساند

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *