×
آخرین اخبار

افراد دارای علائم سرماخوردگی برای واکسیناسیون کرونا اقدام نکنند

  • کد نوشته: 67535
  • ۱۴۰۰-۰۵-۰۵
  • 361 بازدید
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: افرادی که دارای علائم سرماخوردگی از جمله ضعف، آبریزش و بدن درد هستند برای دریافت واکسن کرونا اقدام نکنند.
    افراد دارای علائم سرماخوردگی برای واکسیناسیون کرونا اقدام نکنند

    به گزارش دیدگاه نیوز، علی قمیشی روز سه شنبه در گفت وگوی رادیویی با بیان اینکه علایم نوع جدید کرونا شبیه علائم سرماخوردگی است، افزود: اگر فردی دارای علایم سرماخوردگی است برای واکسیناسیون کرونا اقدام نکنند زیرا ممکن است در دوران کمون باشد و بعد از دریافت دز اول واکسن خود را نشان دهد.
    وی به شهروندان توصیه کرد زمانی که به مراکز واکسیناسیون مراجعه می‌کنند مواظب باشند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
    رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با بیان اینکه ۲ هفته بعد از دریافت ۲ دز واکسن کرونا حدود ۹۰ درصد ایمنی حاصل می‌شود، گفت: با توجه به ۲ برابر شدن سهمیه واکسن شهرستان، نیروها را افزایش داده‌ایم و به زودی یک مرکز تجمیعی دیگر برای واکسیناسیون اضافه خواهیم کرد.
    وی استقبال مردم شهر از واکسن کرونا را خوب ارزیابی کرد و افزود: استقبال مردم در برخی مناطق روستایی کم بوده که این امر ایمنی شهرستان را کاهش می‌دهد.
    قمیشی به افرادی که مشمول واکسن کرونا هستند توصیه کرد اقدام به دریافت واکسن کنند تا جامعه در برابر این ویروس مصون بماند.
    وی درخصوص واکسن برکت نیز گفت: واکسن برکت به میزان زیاد در کشور توزیع نمی‌شود و سهمیه بندی شده است البته سهمیه ما از واکسن برکت افزایش یافته که در مصلای دزفول تزریق می‌شود.
    رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول درخصوص ازدحام جمعیت در مراکز واکسیناسیون نیز گفت: ۲ مرکز واکسیناسیون در دزفول فعال است؛ برخی روزها یکی از مراکز از ارایه خدمات خارج و بار آن بر دوش مرکز دیگر می‌افتد که موجب ازدحام جمعیت می‌شود.
    وی با بیان اینکه مرکز سوم واکسیناسیون به زودی در دانشگاه فرهنگیان اضافه می‌شود، افزود: کمبودهایی در واکسیناسیون وجود دارد ولی از مردم درخواست می‌شود همکاری داشته و صبور باشند.

    دزفول در شرایط نارنجی کرونایی قرار دارد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “افراد دارای علائم سرماخوردگی برای واکسیناسیون کرونا اقدام نکنند”

    1. Dani گفت:

      دکتر دانشگاه جندی شاپور چرا در بیمارستان نفت اهواز بدلیل داشتن تب و باوجود منفی بودن آزماشات عفونی کشت میکربی اونم چندین مرطبه و منبی بودن ۴تیت می سی آر ولی بدز میگفتند کرونا و داروهای کرونا تزریی میگردن و مادلیلش را جویا میشدیم ولی اعتنایی نمیکردکد دلیلش بسار واضح است بدلیل بخشنامه ای که شما هم از خبرداشتید مبنی بر رسیدگی نکردن ب بیمارا و جویای علت مراجعه شان و انجام عمور غیر اصالی کهدبه مرگ منتای شدند ودستور رسیدگی نکردن ب بیماران همش بدلیل تست انسانی واکسن هایتان ودریسمارستانشرکت نفت اهواز که در بیمارستانهای نفت درحال کشتار مردم برای وست واکسن برکت هستند مدارکی دارم که تمام جنایات کسانی که در این جنایت خونخوارانه و بزرگتترین جایت تاریخ بشر است رو اثبات میکنه چه فایهای صوتی چه تصویری چه شاهدانی دز همراهان بیماران وچه شاهدانی دز خود پرسونل بیمارستان و چه مدارک پروند بیمارهممان مدارکی که تا الان بیمارستان وپزشکان در ان دست بردند و مستنداتی برمتناسب با جنایتی که انجام دادند که آنرا مخفی کنند حال که تعداد کشتارتون وفوتی بر اسر تست بالا رفته میگید علایم رو ب ر مثبت بودن کرونا نبینند من چقدر به دکتر کاووش پرستاران دکترهاگفتم ولی مادرمو کشتن یعنی کشتید همتون باید جوابگو باشید وتاوانشو پس بدید همتو

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *