×
آخرین اخبار

سرپرست فرمانداری شادگان:
روند تأمین آب شرب و کشاورزی مردم در حال رسیدگی است

  • کد نوشته: 67059
  • ۱۴۰۰-۰۴-۳۰
  • 583 بازدید
  • سرپرست فرمانداری شادگان گفت: روند تأمین آب شرب و کشاورزی مردم در حال رسیدگی است تا مشکلات مردم در این زمینه مرتفع شود. امید صبری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار دیدگاه نیوز ، با اشاره به وضعیت تأمین آب در شهرستان شادگان اظهار کرد: وضعیت تأمین آب شرب و کشاورزی در حال رسیدگی است تا مشکلات […]

    روند تأمین آب شرب و کشاورزی مردم در حال رسیدگی است

    سرپرست فرمانداری شادگان گفت: روند تأمین آب شرب و کشاورزی مردم در حال رسیدگی است تا مشکلات مردم در این زمینه مرتفع شود.
    امید صبری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار دیدگاه نیوز ، با اشاره به وضعیت تأمین آب در شهرستان شادگان اظهار کرد: وضعیت تأمین آب شرب و کشاورزی در حال رسیدگی است تا مشکلات مردم در این زمینه مرتفع شود.
    نماینده عالی دولت با اشاره به اینکه میزان آب موجود در تالاب شادگان بخاطر خشکسالی و گرمای هوا کم شده است، افزود: بنا داریم آب ورودی به این تالاب را افزایش دهیم.

    صبری‌پور با اشاره به اینکه اقدامات خوبی برای تامین آب شرب، کشاورزی و دامداری در شهرستان شادگان انجام شده است افزود: ۸ پمپ بزرگ آب در طول این مدت به شبکه آبرسانی شادگان اضافه شد و ۱۲ پمپ آب تعمیر شدند و دو ایستگاه فاضلاب شهرستان نیز کاملاً تعمیر شده و به مدار وارد شدند.

    وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکلات آب روستا‌ها نیز عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های دولتی و همچنین کمک‌های بنیاد علوی مشکلات آبی روستاهای شهرستان مرتفع شد. همچنین آبرسانی به دام روستاییان نیز به‌وسیله تانکر صورت می‌گیرد.
    سرپرست فرمانداری شادگان با اشاره به تکمیل شبکه آبرسانی چند دهستان گفت: در استانداری برای بهسازی شبکه آبرسانی و تکمیل فاضلاب، قراردادی به‌مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال امضا شد و اقدامات اولیه آن صورت گرفته است.
    صبری پور در خاتمه با اشاره به تامین دو مخزن بزرگ آبرسانی برای ٢ دهستان گفت: کار تقویت مسیر پمپاژ آب خوروین نیز صورت گرفته است که همه این اتفاقات برای تامین آب شرب و کشاورزی مردم است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *