×
آخرین اخبار

در بازدید از راه‌های استان‌های آذربایجان شرقی و غربی تاکید شد:‌
لزوم تسریع در آسفالت ورودی شهر بناب آذربایجان شرقی تا پایان امسال یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰

  • کد نوشته: 63309
  • ۱۴۰۰-۰۳-۲۳
  • 532 بازدید
  • راهداری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای بازدید از راه‌های استان‌های آذربایجان شرقی و غربی به این استان‌ها سفر کرد.
    لزوم تسریع در آسفالت ورودی شهر بناب آذربایجان شرقی تا پایان امسال یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰

    به گزارش دیدگاه نیوز ، رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بازدید از وضعیت راه‌های این استان‌ها دردیدار از کارخانه قیر آذربام عایق کار اظهار کرد: این سازمان در همه دولت‌ها بابدنه تخصصی و کارشناسی خود همواره درخدمت شبانه روزی بهره‌برداران جاده‌ها بوده و ارتقای ایمنی حمل و نقل همواره دغدغه اصلی سازمان بوده است.

    اکبری در بازدید از بخش‌های مختلف این کارخانه خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت‌های این واحد تولیدی درتامین قیر مورد نیاز ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌های شمال‌غرب کشور شد.

    معاون سازمان راهداری همچنین در بازدید از محورهای اصلی شهرستان بناب بر تسریع آسفالت ورودی شهر بناب ازطرف مراغه و عجب‌شیر،تکمیل روشنایی محوربناب-عجب‌شیر تا پایان سال جاری و تسریع دراجرای روشنایی محوربناب-ملکان تاکید کرد.

    اکبری در بخش دیگری ازسفر خود از جاده در دست احداث ۹کیلومتری ملکان-لیلان وپل دو دهنه ۸ متری این جاده بازدید و بر تکمیل سریع این پل و آسفالت جاده برای بهره‌برداری درشش ماهه اول سال جاری تاکید نمود.

    بازدید از محورمیاندوآب -شاهیندژ و تونل شماره ۲محورشاهیندژ-تکاب ازدیگر برنامه‌های این سفر بود که مقرر شد ایمن‌سازی محدوده این تونل و اجرای طرح‌های آرام‌سازی ترافیک برای ارتقای ایمنی تردد در دستور کار قرار گیرد.

    گفتنی است در این بازدیدها مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌های آذربایجان شرقی و غربی معاون راهداری سازمان را همراهی می‌کردند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *