×
آخرین اخبار

توسط سازمان مدیریت پسماند صورت گرفت :
توزیع علائم ایمنی جدید بین پاکبانان شهر تبریز

  • کد نوشته: 59939
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۷
  • 542 بازدید
  • علائم ایمنی و هشدار طراحی شده توسط کارشناسان سازمان مدیریت پسماند شهرداري تبريز، بین پاکبانان فعال در کلانشهر تبریز توزیع گردید.
    توزیع علائم ایمنی جدید بین پاکبانان شهر تبریز

    به گزارش دیدگاه نیوز ،  امور ارتباطات سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز، در راستای صیانت و حفاظت از سلامتی پاکبانان و همچنین جلوگیری و کاهش حوادث و سوانح جانی، علائم ایمنی جدیدی توسط سازمان طراحی و تولید گردید.
    بنابر این گزارش توسعه و گسترش مکانیزاسیون رفت و روب در معابر اصلی و پر تردد جزو برنامه‌های اصلی سازمان در سال جاری بوده و بر اساس ابلاغیه‌های صادر شده کلیه پیمانکاران خدمات شهری در شهر تبریز مکلف به استفاده از ماشین آلات مکانیزه و جاروب در مسیرهای اصلی می‌باشند.
    براساس این گزارش علائم ایمنی جدید بطور ایستاده در فاصله ۵۰ متری پاکبانان و بعد از خودرو چراغ گردون قرارداده شده و هشدار لازم را به رانندگان می‌دهد تا ضمن کاهش سرعت، از فعالیت پاکبانان در آن محل آگاهی یابند.
    این گزارش می‌افزاید : این علائم که بطور شبرنگ می‌باشد؛ در اختیار پاکبانان فعال در مسیرهای کم تردد و کم خطر قرار خواهد گرفت و ناظرین سازمان نیز ملزم به استفاده دقیق و به موقع از آنها هستند .
    لازم به ذکر است، کاهش آسیب‌های جانی و جسمی پاکبانان در سال جاری در زمره برنامه‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز قرار دارد که در این راستا افزایش آموزش‌ و توزیع مداوم علائم ایمنی میان پاکبانان از ابتدای سال آغاز گردیده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *