×
آخرین اخبار

لزوم بهره گیری فناوری‌های نوین به منظور ارائه خدمات الکترونیک قضایی به مردم

  • کد نوشته: 58907
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۵
  • 578 بازدید
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم بهره گیری فناوری‌های نوین به منظور ارائه خدمات الکترونیک قضایی به مردم و کاهش مراجعات گفت: همه همکاران ما در در دادگستری استان آذربایجان غربی مقید به استفاده حداکثری از سیستم‌های جدید رایانه‌ای و الکترونیکی هستند.
    لزوم بهره گیری فناوری‌های نوین به منظور ارائه خدمات الکترونیک قضایی به مردم

    به گزارش دیدگاه نیوز ، علی اکبر گروسی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه با روساء و دادستان‌های حوزه‌های قضایی خوی و سلماس در شمال استان آذربایجان غربی گفت: آنچه در قوه قضاییه امروز مطرح است کار و تلاش است و مبنای کار ما سند تحول هست که مرحله به مرحله اجرای مفاد آن را پیگیر خواهیم بود.

    وی افزود: سند تحول مجموعه‌ای از مقررات و تجارب ارزشمند دستگاه قضایی است که باید از ظرفیت‌های آن خصوصاً در زمینه الکترونیک نهایت بهره را برد و سبب خواهد شد که مردم کمترین مراجعه را به دستگاه قضایی داشته باشند.

    رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در پایان سخنان خود تصریح کرد: همه همکاران ما در در دادگستری استان آذربایجان غربی مقید به استفاده حداکثری از سیستم‌های جدید رایانه‌ای و الکترونیکی هستند و باید همگی مجهز و مسلط به امور الکترونیک باشیم تا نهایت بهره را از فن آوری‌های نوین ببریم.

    در این جلسه زارع سرپرست معاونت آمار و فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان آذربایجان غربی گزارشی از عملکرد دو حوزه قضایی ارائه و سپس روسای حوزه‌های قضایی خوی و سلماس هم به بیان گزارش کار و نظرات خود پرداختند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *