×
آخرین اخبار

وضعیت مسجدسلیمان قرمز شد / بستری شدن ۳۶ نفر در بیمارستان

  • کد نوشته: 55129
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۴
  • 414 بازدید
  • سخنگوی ستاد ملی کرونا فهرست شهرهای قرمز کشور را اعلام کرد که بر این اساس شهرستان مسجد سلیمان به همراه ۱۲ شهر دیگر نیز جز این لیست قرار گرفت.
    وضعیت مسجدسلیمان قرمز شد / بستری شدن ۳۶ نفر در بیمارستان

    به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان ، بر اساس اعلام رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت شهرهای اهواز، آبادان، امیدیه، اندیمشک، ایذه، ماهشهر، بهبهان، دزفول، رامهرمز، شوش، شوشتر، کارون، و مسجد سلیمان به عنوان شهرهای قرمز و محدودیت های کرونایی بر اساس رنگ بندی ها حداقل تا ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۰ در این شهرها برقرار خواهد بود.
    از جمله این که مسافرت به مبدا یا مقصد نارنجی و قرمز با خودروی شخصی ممنوع است و سفر از مناطق قرمز به مقصد سایر شهرها با اتوبوس، قطار و هواپیما فقط با ارایه نتیجه منفی تست کرونا مجاز است.
    لازم به ذکر است در حال حاضر حدود ۳۶ نفر در مسجدسلیمان به علت کرونا در بیمارستان بستری که بر اساس شنیده ها ۷ نفر از انان در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند. ضمن آن که تعداد بسیاری نیز در قرنطینه خانگی به سر می برند.
    علیرغم تمام هشدارها به شهروندان مبنی بر عدم برگزاری هر گونه مراسمی که منجر به تجمع افراد می شود، متاسفانه در شهرستان مسجدسلیمان به علت حضور مردم در مراسم های عروسی و عزا، عدم رعایت فاصله گزاری اجتماعی و استفاده از ماسک تعداد قابل توجهی از مردم به بیماری کرونا مبتلا شده و این موارد نشان می دهد برگزاری هرگونه مراسم و عدم رعایت پروتکل ها نقش زیادی در گسترش این بیماری در این شهرستان داشته است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *