×
آخرین اخبار

بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس

  • کد نوشته: 53700
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۲
  • 1228 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بیانیه ای صادر کرد، بیانیه بدین شرح است:   بسمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ حمد و سپاس خداوندی را سزاست […]

    بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس

    به گزارش دیدگاه نیوز، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بیانیه ای صادر کرد، بیانیه بدین شرح است:

     

    بسمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

    وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ

    حمد و سپاس خداوندی را سزاست که علی رغم کید دشمنان ، نظام مقدس اسلامی پرتوان و پر قدرت چهل و دومین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به جشن نشسته است. پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل نظام اسلامی تلاش جهت دستیابی به دولت اسلامی و جامعه اسلامی آغاز شده و نظام اسلامی در حال برنامه ریزی جهت نیل به تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب است. 

    نظام مقدس اسلامی در حالی چهل و دومین سال پیروزی خود را جشن می گیرد که سردمداران استکبار جهانی که قصد داشتند بهمن ۱۳۹۷ را در تهران جشن بگیرند ، در وضعیتی قرار گرفته اند که افتضاحات دموکراسی، انتخابات، حقوق بشر ، ارزشها ، و اقتصاد فلجشان برای همه جهانیان قابل مشاهده است. نکته عجیب آن است که عدّه‌ای در داخل کشور هنوز قبله‌ آرزوهایشان آمریکا است، و متقابلا تنها امید استکبار جهانی به جریان نفوذ داخلی بوده که مرعوب دشمن است. این جریان مرعوب با سوء استفاده از ناهماهنگی مسئولان داخلی در جهت تحمیل اراده خود در تضعیف قدرت دفاعی و به ویژه موشکی نظام اسلامی و حضور و تاثیر ثبات بخش منطقه ای ایران در تلاش هستند. البته این جریان واداده و حامیان خارجی آنها باید بدانند که درباره ایران دچار خطای محاسباتی شده اند و به اعتراف همه صاحب نظران دوران پسا آمریکا آغاز شده است. پیشرفت های همه جانبه کشور از یک سو و قدرت دفاعی نظام اسلامی که در رزمایش های تحسین برانگیز نیروهای مسلح در شرایط تحریم متبلور شد نیز در آغاز دوران پسا آمریکا تاثیرات بسزایی خواهد داشت. 

    هرچند نظام اسلامی آمادگی کامل برای بازگشت به تعهدات برجامی خود را در صورت متوقف کردن تحریم ها توسط آمریکا و اروپا دارد ، ولی تاکید بر این نکته که اقتصاد کشور باید به نحوی مدیریت شود که با وجود تحریم دچار مشکل نشود نیز مهم و ضروری است. ضمن تاکید برحکیمانه بودن تصمیم راهبردی مجلس و دولت در لغو تعهدات برجامی ، باید گفت که مساله ما بازگشت آمریکا به برجام نیست و مطالبه منطقی ما رفع تحریم هاست که اگر تحریم ها برداشته نشود ، بازگشت آمریکا به برجام ضررهای فراوانی خواهد داشت.

    شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس با توجه به انتخابات حساس و سرنوشت ساز ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰، پیروزی جریانات انقلابی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری را در گرو وحدت و همدلی همه جریانات و نیروهای انقلابی دانسته و بر مشارکت و حضور حداکثری همه نیروها و فعال کردن همه ظرفیت ها تاکید نموده و بر دقت نظر و بصیرت و رصد دقیق شرایط پیش رو با توجه به توطئه ها و شایعه پراکنی های دشمنان به ویژه در فضای مجازی ، و لزوم گسترش ادب اسلامی توسط نیروها و جریانات انقلابی جهت خنثی کردن توطئه ها و نقشه های شوم آنها در روزهای منتهی به انتخابات توصیه می نماید.

    شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و دومین فجر انقلاب شکوهمند اسلامی ، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و پاسداری و استقرار و استمرار جمهوری اسلامی ایران ، و حضرت روح الله خمینی کبیر(ره) ، و با تجدید پیمان با خلف صالح ایشان، مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی)، تبعیت خود را از فرامین و منویات معظم له اعلام می نماید و همه مردم ایران را به مشارکت فعال ، اثر گذار، وآگاهانه در انتخابات پیش رو که زمینه رفع مشکلات داخلی، منطقه ای و بین المللی کشور را فراهم خواهد ساخت، دعوت می نماید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *