×
آخرین اخبار

با همکاری شهرداری مسجدسلیمان و کارخانجات تانکسازی شهید فرخ نیا نزاجا مسابقات اسب‌دوانی بمناسبت دهه فجر برگزار می‌گردد

  • کد نوشته: 52978
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۲
  • 846 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز ، پیمان مولایی شهردار مسجد سلیمان طی جلسه‌ای که برگزار شد ضمن اعلام این خبر افزود : با حمایت شهرداری مسجدسلیمان و همکاری سایر ارگانهای مربوطه مسابقات اسب‌دوانی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان مسجد سلیمان برگزار می‌شود. وی ادامه داد: این سری از مسابقات که برای اولین بار […]

    با همکاری شهرداری مسجدسلیمان و کارخانجات تانکسازی شهید فرخ نیا نزاجا مسابقات اسب‌دوانی بمناسبت دهه فجر برگزار می‌گردد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، پیمان مولایی شهردار مسجد سلیمان طی جلسه‌ای که برگزار شد ضمن اعلام این خبر افزود : با حمایت شهرداری مسجدسلیمان و همکاری سایر ارگانهای مربوطه مسابقات اسب‌دوانی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان مسجد سلیمان برگزار می‌شود.
    وی ادامه داد: این سری از مسابقات که برای اولین بار برگزار خواهد شد با همکاری هیئت سوارکاری مسجدسلیمان، کارخانجات تانکسازی شهید فرخ نیا نزاجا در حال برنامه‌ریزی میباشد .

    مولایی تصریح کرد : کلیه‌ی اسب‌های مدرک‌دار، بدون مدرک و عشایری می‌توانند با مراجعه به روابط عمومی شهرداری مسجد سلیمان و همچنین باشگاه سوارکاری کارخانجات تانکسازی شهید فرخ‌نیا و ثبت‌نام از تاریخ ۹ لغایت ۱۸ بهمن‌ماه در این مسابقات شرکت کنند و زمان برگزاری مسابقات روز پنجشنبه ۲۳ بهمن ماه ساعت ۱۳ خواهد بود که در پایان به نفرات برتر جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *