×
آخرین اخبار

برگزاری طرح نشاط گامی مستحکم برای مبارزه با تهاجم فرهنگی است

  • کد نوشته: 5149
  • ۱۳۹۶-۰۵-۱۳
  • 655 بازدید
  • رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مسجدسلیمان گفت: با توجه به هجمه های حیله گرانه دشمن برگزاری برنامه طرح نشاط برای فرزندان ایران اسلامی گامی در راستای مبارزه با ابتذال های فرهنگی، راهنمایی نوجوانان به مسیرهایی مشخص و مطابق با فرهنگ اسلامی است.

    برگزاری طرح نشاط گامی مستحکم برای مبارزه با تهاجم فرهنگی است

    به گزارش دیدگاه نیوز، اسدالله رشیدی با اشاره به برگزاری طرح نشاط معنوی در اماکن  مذهبی و متبرکه اظهار داشت: برنامه های نشاط معنوی از جمله برنامه‌های محوری سازمان اوقاف وامور خیریه بوده که به منظور ایجاد اوقات فراغت سالم، نشاط معنوی، آشنا شدن نوجوانان و جوانان با فرهنگ ایرانی و اسلامی در اماکن مذهبی و و متبرکه شهرستان مسجد سلیمان برگزار می‌شود.

    وی افزود: با توجه به هجمه‌های حیله‌گرانه دشمن برگزاری و انجام چنین برنامه‌هایی برای فرزندان ایران اسلامی گامی در راستای مبارزه با ابتذال‌های فرهنگی، راهنمایی نوجوانان به مسیرهایی مشخص و مطابق با فرهنگ اسلامی است.

    رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مسجدسلیمان گفت: تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی یکی از خواسته‌های مقام معظم رهبری است که برای رسیدن به این امر مهم مبارزه و کار جهادی مهمترین ابزار مورد نیاز هستند تا بتوانیم با تکیه بر این دو ابزار ارزشمند درراه مبارزه با تهاجم فرهنگی که دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب اسلامی برای جوانان مادر نظر گرفته‌اند؛ موفق و سربلند بیرون بیاییم.

    وی با بیان اینکه مبارزه با تهاجم فرهنگی در سایه همکاری و هماهنگی همه نهادهای بین بخشی به خصوص نهادهایی که در عرصه فرهنگی و اجتماعی خدمت می‌کنند امکان پذیر است، تصریح‌کرد: متاسفانه باید قبول کنیم که دشمن تا حدودی در تهاجم فرهنگی موفق بوده زیرا وقتی که از معابر و کوچه‌های برخی مناطق به ویژه مراکز استان‌ها تردد می‌کنیم با وضع اسفناک بی‌حجابی ویا بدحجابی روبه‌رو می‌شویم.

    رشیدی افزود: برخی مواقع از فرمان و راهنمایی‌های مقام عظمای ولایت خارج یا آن‌ها نادیده گرفته شدند اما برنامه‌های نشاط معنوی سازمان اوقاف وامور خیریه که از جمله برنامه ‌های بصیرت افزایی هستند، می‌توانند به عنوان مسیری روشن و موفق برای جوانان ما تبدیل شوند.

    وی تصریح‌کرد: این کلاس‌ها شامل کلاس‌های قرآن، معارف اسلامی، پرسش وپاسخ، بیان احکام شرعی، مشاوره‌های مختلف در زمینه‌های روانشناسی، امور اجتماعی، مشاوره وقف، احکام وقف، پخش فیلم های آموزنده و با محتوای ایرانی اسلامی ، برگزاری مسابقات علمی و ورزشی است.

    رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مسجدسلیمان  با بیان اینکه در پایان هر دوره  نیز اردوهای فرهنگی برگزار می‌شود، عنوان کرد: از همه نهادها و ارگان‌های دولتی وغیر دولتی که در برگزاری طرح نشاط معنوی، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مسجد سلیمان را یاری دادند تقدیر و تشکر می‌کنم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *