×
آخرین اخبار

۸ روستا تحت پوشش خدمات آب وفاضلاب خوی قرار می گیرند

  • کد نوشته: 50366
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۹
  • 509 بازدید
  • رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت : در راستای تأمین آب شرب بهداشتی و ارائه خدمات مطلوب به ساکنان این ۸ روستا ، بزودی تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار می گیرند.
    ۸ روستا تحت پوشش خدمات آب وفاضلاب خوی قرار می گیرند

    به گزارش دیدگاه نیوز، به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی ، یداله سلطانی با بیان اینکه مهمترین مشکل آب آشامیدنی در روستا‌های شهرستان فرسودگی تاسیسات و پایدار نبودن منابع تامین آب، وجود انشعابات غیر مجاز و بالا بودن مصرف آب از الگوی مصرف می‌باشد گفت : شرکت آب و فاضلاب با عزمی راسخ در صدد حل این مشکلات است.
    وی گفت : سیاست شرکت آب و فاضلاب تحت پوشش قرار دادن روستاهای برخودار است و در این زمینه با شوراها و دهیاریهای روستاها رایزنی های لازم انجام شده است .
    مدیرعامل شرکت اظهار داشت :اقدامات این شرکت از جمله تشکیل پرونده برای هر خانوار ، شناسایی منابع تامین آب شرب روستا برای تامین آب ، بررسی تاسیسات و تجهیزات آبرسانی از جمله مخزن ذخیره ، شبکه های آبرسانی و خط انتقال آب و … انجام شده و پس از طی مراحل مربوطه این ۸ روستا تحت پوشش خدمات شرکت قرار خواهد گرفت .
    سلطانی تصریح کرد: ۱۲۴ روستا در شهرستان خوی تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار داشته و تحت پوشش قرار گیری روستا‌های دیگر، اولویت نخست شرکت می‌باشد.
    رئیس هیئت مدیره شرکت یادآور شد: آب به عنوان یک نعمت الهی از نقش مهمی در پیشگیری از مهاجرت مردم از روستاها ایفا کرده و با افزایش زیرساخت های آبرسانی، شاهد مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها خواهیم بود.
    لازم به توضیح است که روستاهای گیوران ،رازی،باغدرق،گوهران،تودان،بلبان ،سگتلو و ملا اسماعیل بزودی و پس از طی مراحل قانونی تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب خواهند شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *