×
آخرین اخبار

زنگنه: آمریکا از قرارداد توتال ناراحت است

  • کد نوشته: 4524
  • ۱۳۹۶-۰۴-۱۷
  • 977 بازدید
  • دیدگاه نیوز / وزیر نفت گفت: از نظر نرخ بازگشت سرمایه به طرف خارجی، بهترین قراردادی که ما تا امروز منعقد کرده‌ایم، همین قرارداد توتال است. “بیژن نامدار زنگنه ” وزیر نفت در مورد گزارش نیویورک تایمز مبنی بر اینکه قرارداد توتال با کشورمان منافع بسیار بیشتر از گذشته برای فرانسه دارد، اظهار داشت: آمریکایی‌ها […]

    زنگنه: آمریکا از قرارداد توتال ناراحت است

    دیدگاه نیوز / وزیر نفت گفت: از نظر نرخ بازگشت سرمایه به طرف خارجی، بهترین قراردادی که ما تا امروز منعقد کرده‌ایم، همین قرارداد توتال است.

    “بیژن نامدار زنگنه ” وزیر نفت در مورد گزارش نیویورک تایمز مبنی بر اینکه قرارداد توتال با کشورمان منافع بسیار بیشتر از گذشته برای فرانسه دارد، اظهار داشت: آمریکایی‌ها از این موضوع ناراحت هستند، بنده می‌توانم بگویم از نظر نرخ بازگشت سرمایه به طرف خارجی، بهترین قراردادی که ما تا امروز منعقد کرده‌ایم، همین قرار داد توتال است.
    وی در پاسخ به اینکه مهمترین اولویت‌های وزارتخانه شما که به دولت دوازدهم منتقل می‌شود، چیست؟ بیان کرد: کارهای بسیاری از جمله میادین مشترک، قراردادهای نفتی، گازهای مشعل و فلر وجود دارد.
    وزیر نفت خاطر نشان کرد: ما در این دوره نتوانستیم ورودی به سیاست‌گذاری بخش انرژی و قیمت حامل‌های انرژی داشته باشیم که این موارد باید در وزارتخانه نفت کابینه دوازدهم پیگیری شوند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *