×
آخرین اخبار

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی؛
تاکید مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بر ترویج هر چه بیشتر فرهنگ کتابخوانی در میان کارکنان

  • کد نوشته: 43966
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۶
  • 953 بازدید
  • به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی ، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از کتابخانه فنی و تخصصی این شرکت بازدید کرد. به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، در نخستین روز از هفته کتاب و کتاب خوانی ، مهندس قباد ناصری […]

    تاکید مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بر ترویج هر چه بیشتر فرهنگ کتابخوانی در میان کارکنان

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، در نخستین روز از هفته کتاب و کتاب خوانی ، مهندس قباد ناصری از کتابخانه فنی و تخصصی این شرکت بازدید کرد و فرا رسیدن این مناسبت را به سرپرست این بخش تبریک گفت .

    وی که در این بازدید از سوی علیرضا کرطلایی مدیرخدمات – داریوش نجفی رییس دفتر مدیریت و دبیرخانه – قاسم صالحی مورکانی رییس روابط عمومی – ثریا بهرامی رییس امور کارکنان و کبری منجزی مشاور مدیرعامل در امور بانوان همراهی می شد ضمن تبریک این مناسبت به خانم مهناز درویشی سرپرست کتابخانه فنی و تخصصی طی سخنانی گفت : بنا به فرموده بزرگان کتاب غذای روح است و می بایست همچون غذای جسم که روزانه ۳ وعده تناول می شود ، کتاب خواندن روزانه نیز به یک فرهنگ و یک عادت در میان همگان مبدل شود .

    مهندس ناصری با اشاره به پیچیدگی امور در صنعت نفت و نیاز به بروز رسانی اطلاعات و دانش کارکنان افزود : ضرورت دارد تا جدیدترین منابع ، کتب و مجلات علمی و تخصصی حسب نیاز کارکنان تهیه و در اختیار کارکنان قرار گیرد تا بدین وسیله سبب افزایش دانش و معلومات تخصصی همکاران جهت پیشبرد امور شویم .

    در این بازدید خانم مهناز درویشی سرپرست کتابخانه فنی و تخصصی نیز گزارشی از وضعیت کتابخانه ، آمار اعضا و تعداد کتب و مجلات موجود در مخزن کتابخانه و برنامه های خرید منابع جدید ارایه کرد .

    در پایان این بازدید ، لوح سپاس امضا شده توسط مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به سرپرست کتابخانه فنی و تخصصی اهدا شد .

    ..

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *